Ahad, 5 Jun 2011

EDISI SARAPAN: Ke Garisan ... Sedia ... Gempur !

TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH
Masih ingat lagi acara sukan balapan lari berganti-ganti 800 meter berhalangan? Setiapkali acara mahu dimulakan, acara saingan di buat terlebih dahulu kemudian barulah acara Finale. Acara perlepasan akan dimulai dengan ungkapan ' Ke Garisan... Sedia ... Mula !

1. EDISI SARAPAN SENAMAN MINDA DAN AKAL menyeru kepada semua pembaca yang menjadi pengundi berdaftar Malaysia untuk PRU 13 agar berfikir sejenak. mengenai pesanan tersirat dan apa yang berlaku dalam Muktamar PAS ke 57 yang akan berakhir pada hari Ahad ini. Apa yang berlaku di dalam PAS pada hari ini adalah apa yang pernah Tun Dr Mahathir beri amaran kepada semua dulu. Kini ternyata ianya benar. PAS DAN ISLAM ADALAH 2 ENTITI BERBEZA!

2. Wajah sebenar PAS sudah terdedah. Terpulanglah kepada para pengundi samada masih mahu terus dibohongi oleh puak Satanisma Pluralisma PAS. Kena ingat, orang yang berpura-pura 'alim dan wara' ini amat merbahaya!

3. Kita tidak menentang mahupun melawan Al Qur'an dan Hadis tetapi kita menentang puak-puak yang memperalatkan kedua panduan itu untuk kepentingan duniawi mereka. Penentangan sedemikian termasuk dalam mengamalkan Al Qur'an dan Hadis. 

4. Jika puak Satanisma PAS menjadi pemerintah, niscayalah Agama ini menjadi senda gurau yang lebh teruk bagi pihak Kafir Harbi. Apabila Agama dilacurkan dan di jual beli sepertimana puak Satanisma PAS lakukan, yakinlah bahawa TIDAK AKAN KEAMANAN DAN KEMAKMURAN.Segala nikmat akan ditarik secara perlahan-lahan.

5. Akhir sekali dengarkan lagu KRU ini.


Mulai sekarang, jangan takut lagi berhadapan dengan puak Satanisma PAS mahupun berhujah dengan mereka. Biarkan berjuta dalil mereka berikan, yakinlah dalil-dalil itu telah dipesongkan dan diselewengkan mengikut Hawa Nafsu mereka. Mereka mengaku beriman kepada Al Qur'an dan hadis tetapi mereka BERHUKUM KEPADA TOGHUT. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...