Rabu, 1 Jun 2011

ACU MANA HUSAM ?

Tatkala mereka bermegah suatu masa dahulu, mendabik dada membangga diri, kononnya jawatan parti tiada mahu ditandingi; akhirnya patuh menunduk diri kepada kehendak si manusia syaithoni, sang pendusta amat keji. 

1. Siapakah mereka itu ?  Siapa lagi kalau bukan Husam Musa, Tuan Ibrahim Tuan Man, Nizar Jamaluddin berserta gerombolan Pro Seks yang menjadi boneka pepatungan Anwar Aljuburi bagi menghapuskan terus kelompok dalam PAS yang difikirkan bakal menghalang cita-cita besar Anwar Aljuburi.

2. Sebelum ini mereka berkata tidak akan bertanding, tapi di saat-saat akhir mereka masuk gelanggang. Muktamar PAS pada Jun 2011 bakal menjadi saksi. Bakal ada yang keciwa diri dan sudah ada ura-ura mahu mengusulkan agar mahadewataraya Nik Aziz mengundurkan diri. Pihak masing-masing mengatur strategi. 


3. Terkini papa gomo melapurkan bahawa Kickdefella menerima bayaran sebanyak RM300,000.00 daripada Husam Musa. Apakah benar? Kita tunggu saja nanti. Akibat berkawan dengan Anwar Aljuburi dan DAP , beginilah akhirnya nasib PAS. Mungkin selepas muktamatr PAS , Jun 2011, ada parti serpihan PAS yang bernama PAPAK [ Parti Ahli Pas Keciwa].Tidak mustahil.

Sejak penubuhannya PAS sememangnya tidak berjuang di atas landasan ISLAM. ISLAM hanya alat politik sahaja bagi mereka. Setelah berpuluh Solat Hajat dan Tahlil Perdana yang mereka lakukan , satu persatu ditunjukkan wajah sebenar mereka. Rupanya mereka tidaklah sesuci bersih sepertimana mereka dakwa selama ini. TEPUK DADA TANYA IMAN,

2 ulasan:

blogenstarz berkata...

Kerena wang , semuanta hamcur dan hilang serbannya !

Jas Salleh berkata...

Hancuss PAS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...