Jumaat, 20 Mei 2011

STRAUSS-KAHN LETAK JAWATAN, ANWAR IBRAHIM LETAK ...?

Rakan baik Anwar Ibrahim , Strauss-Kahn awal-awal meletakkan jawatannya tapi berbeza bagi Anwar Ibrahim, dia tidak meletak jawatan sebaliknya meletakkan semua kesalahan dirinya kepada UMNO. Anwar Ibrahim balun China Doll, Anwar Ibrahim kata UMNO yang balun, Anwar Ibrahim balun Saiful , Anwar Ibrahim kata UMNO upah Saiful, Anwar Ibrahim takut bersumpah, Anwar Ibrahim kata UMNO langgar syariat, Anwar Ibrahim di panggil membela diri, Anwar Ibrahim panggil DS Najib dan DS Rosma sebagai saksi. Anwar Ibrahim hilang jam Omega, Anwar Ibrahim kata UMNO yang hadiahkan jam Omega. Lawak Anwar Ibrahim ibarat anak manja bongsu yang nakal tapi salahkan abang sulong kerana tidak .
1. Sebelum menutup tirai pada malam ini, kita kaji semula apa yang berlaku selama ini. Esuk, AMK hendak berdemo di depan pejabat Utusan Malaysia, Pelik kan. Mei 16, 2011, AMK merusuh di mahkamah. Mak Lempir bertempik marahkan mahkamah. Sebelum itu, Guan Eng menipu rakyat mengenai peruntukan. Kg Sg Kerandang hendak di halau keluar pada Jun 1 , 20011. 

2. Pepuak Anwarisma meresah kerana PKR dapat Notis Pembatalan Pendaftaran kerana melanggar peruntukaan Fasal 32.2.1 Perlembagaannya sendiri mengenai pemecatan seorah ahli bernama Rajagopal a/l Andaikalam. Sepatutnya, Anwar ibrahim meletakkan jawatannya di awal perbicaraan dan PKR sepatutnya menjawab Notis Pembatalan Pendaftaran itu secara rasmi, bukan dengan membebel di sidang akhbar menyalahkan orang itu dan ini. Matang ke pemikiran mereka ini semuanya? 

3.  Siang tadi Anwar Ibrahim makin melalut dalam sidang talian terus sesi Q & A yahoo! malah berani mengatakan bahawa amalan gay, lesbian dan transvetite dibenarkan dalam Islam serta PAS takde masalah menerimanya. Sila lihat transkrip sepenuhnya di sini MEDIA PERMATANG PAUH TRANSKRIP PENUH TEMUBUAL ANWAR DI yahoo CHAT LIVE

4. Manakala Nik Ajih mengakui membina stadium itu lebih utama dari membina masjid dan seperti biasa memberikan alasan-alasan dangkal. Jambatan ke 2 pun tidak selesai malah masalaah bekalan air di seluruh Kelantan pun tidak diselesaikan, stadium diutamakan. 

Apa yang boleh diharapkan dari PASDAPKR ini melainkan tohmahan, fitnah dan pendustaan. Gah saja lebih tapi serupa seperti berok dan kera. Jangan bazirkan undi anda kepada mereka lagi seperti pada tahun 2008, 3 tahun bawah Rejim Beruk Jahat PASDAPKR ini terasa pemerintahan Jepun di Malaya lebih molek lagi. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...