Rabu, 18 Mei 2011

REPUBLIK DEMOKRATIK RAKYAT SELANGOR. TAHNIAH KHALID G!



1.  Setelah gagal dalam usaha untuk menipu rakyat Selangor yang kini mulai menampakkan tanda-tanda penentangan terhadap Rejim Pakatan Beruk Jahat PASDAPKR, dan demi mengekalkan kuasa agar mudah merompak rakyat atas nama Ketuanan Rakyat, Khalid G telah berusaha mencabar Kedaulatan dan Keluhuran Perlembagaan Malaysia serta Parlimen Malaysia dengan membuat seruan kepada semua mahasiswa bahawa SELANGOR TIDAK MENGUATKUASAKAN AUKU SEBUAH AKTA PARLIMEN sekaligus menghina PARLIMEN dna PERLEMBAGAAN Malaysia. Lihat di bawah.


kredit blog Papa Hebat.


2. Ini juga bermakna Khalid G secara tidak langsung mengiystiharkan Selangor sudah jadi REPUBLIK DEMOKRATIK RAKYAT SELANGOR dalam PERSEKUTUAN MALAYSIA. Khalid G bukan saja menghasut mahasiswa-mahasiswi agar berpolitik dan menjadi agen peraih/ perayu undi alat propaganda Rejim Beruk Jahat PASDAPKR tanpa bayaran dan upah, seolah-olah Khalid G mahu mahasiswa/ siswi tercicir dalam pengajian mereka terutamanya mahasiswa/ siswi Melayu Islam.

3.  Sepatutnya Khalid G lebih bertanggunjawab dalam hal ini daripada memperalatkan mahasiswa/siswi dan mengheret mereka ke dalam kancah politik . Sebagai MB Selangor, lebih elok Khalid G membuat seruan kepada mahasiswa/siswi agar mengambilalih terus pentadbiran kerajaan Negeri Selangor daripada Rejim Beruk Jahat PASDAPKR. Buat apa seru mereka turun padang jumpa rakyat ? Mahasiswa/siswi boleh buat janji dan mengotakan janji-janji eksekutif pentadbiran Rejim Beruk Pakatan Jahat PASDAPKR?


 


4. Ini membuktikan, pentadbiran Rejim Beruk  Jahat PASDAPKR dan semua wakil rakyatnya PEMALAS ! dan TAKUT JUMPA RAKYAT kerana selama ini mereka MENIPU RAKYAT, kerana itu Khalid G jadikan mahasiswa/siswi sebagai benteng dan dinding, yang nak kena maki dengan rakyat adalah mahasiswa/siswi dan bukan wakil Rakyat Rejim Beruk Jahat PASDAPKR tapi yang terima gaji dan elaun serta semua kemudahan adalah wakil rakyat mereka bukan mahasiswa/siswi !

5. Apakata mahasiswa/siswi menyahut cabaran Khalid G tersebut tapi bukan turun padang jumpa rakyat 

SEBALIKNYA BERAMAI-RAMAI PERGI KE SUK SELANGOR DAN PEJABAT MB DAN MENGAMBILALIH PENTADBIRAN SERTA SEMUA JENTERA PENTADBIRAN NEGERI SELANGOR SECARA AMAN KERANA MENGIKUT SERUAN KHALID G DALAM TWITTER DI ATAS, KAN SELANGOR DAH JADI NEGERI KAMPUS, 

JADI SILALAH BUAT LATIHAN PRAKTIKAL SEBAGAI EXCO DAN MENTERI BESAR . BUATLAH PEJABAT DAN SUK SELANGOR SEBAGAI BILIK KULIAH ANDA SEMUA . 

SELANGOR DAH BEBAS AUKU DAN SELANGOR ADALAH NEGERI KAMPUS... KATA KHALID G. 


Kepada mahasiswa/ siswi di KAMPUS NEGERI SELANGOR, tunggu apalagi ? Esuk pagi pastikan anda semua menjadi EXCO dan MENTERI BESAR SELANGOR. SUK adalah BILIK KULIAH ANDA SEMUA. Tepuk Dada Tanya Iman. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...