Selasa, 31 Mei 2011

NEGERI BANYAKNYA MAKSIAT, SIAPALAH YANG TADBIR NIE OIIIII.

Semenjak Selangor di tadbir oleh rejim satanisma dapkrpas di bawah telunjuk penasihat ekonomi yang hobinya mengorat jantan dan betine sama saja, Selangor berjaya menduduki tempat pertama kes pembuangan anak. Shah Alam yang dahulunya tiada panggung wayang bakal ada. Cyberjaya yang tiada pub, kini sudah ada. Memang sesuai dengan agenda MES , memang v' very MES...SYYY'



 1. Setelah 3 tahun rejim satanisma dapkrpas tadbir urus Selangor, bukan sahaja kantung negeri turut menyusut terok malah indeks maksiat semakin naik tinggi. Kalau dahulu orang-orang baik boleh kelihatan di semua tempat di Shah Alam, kini mereka hanya boleh di lihat di surau dan masjid sahaja kerana sibuk mendengar ceramah dosa pahala dan halal haram ikut fahaman politik satanisma PAS. 

2. Selangor kini menduduki tempat pertama dalam kes pembuangan bayi. Lupakan saja mengenai kempen anti-zina, skuad Masih Ada Yang Sayang dan OCC tajaan EXCO Rodziah Ismail Malah Shah Alam bakal mempunyai panggung wayang pula. Begitu menurut apa yang dikatakan oleh Datuk Sohaimi Shahadan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Selayang. Beliau turut menyelar dasar-dasar pentadbiran Eksekutif rejim satanisma dapkrpas sebagai 'Dasar-dasar Tukun' dalam blog beliau, klik di sini SOHAIMI SHAHADAN

3. Bayangkanlah sebuah kompleks membeli belah dengan kemudahan 7 buah panggung berkapasiti 1,300 tempat duduk di Bukit Jelutong, Shah Alam di bina di tempat yang sama dengan pembinaan masjid ke dua terbesar. 

4. Papagomo pula mendedahkan betapa di Cyberjaya yang sebelum ini tiada pusat hiburan pub, kini sudah mempunyai sebuah pub yang menjual arak dan sebagainya..wah dasat sungguh polisi ekonomi MES pentadbiran rejim satanisma dapkrpas di Selangor. Ianya memang sungguh MES-SYYYY !

Cakap tak serupa bikin. Itulah rejim satanisma dapkrpas. Syok sendiri sahaja yang lebih dan pandai menyalahkan pihak lain. Apa pun tak boleh di harap daripada mereka. Inilah akibatnya apabila memlih mereka yang berbohong serta dan bekas banduan sebagai pemimpin. Inilah jadinya, penuh maksiat ! TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...