Selasa, 3 Mei 2011

Mat Sabu Berinzalan Keterujaan Bakal Jadi Menteri Hal Ehwal Senggama.

1. Dalam bab seksual ini atau bahasa lembutnya senggama, serahkan saja kepada kepakaran Pakatan Jahat PASDAPKR. Kelacuhan Melampau semakin menjadi-jadi dalam Pakatan Jahat PASDAPKR. Terkini, Mat Sabu mengeluarkan satu kenyataan dalam mood berinzalan keterujaan ke atas isu Pengabungan UMNO dan PAS dalam Barisan Nasional seperti berikut (mengikuti blog Media Permatang Pauh MPP), lapuran asal di sini DAP LEBIH BAIK DARI UMNO
"Dulu, bekas Presiden PAS Dato ' Asri Muda keluar Pas dan masuk UMNO serta mati dalam UMNO..., bekas Naib Preseiden Pas Nakhaei Ahmad jugak akhirnya masuk UMNO... Tapi tu duluuuu... sekarang mana ada dahhh..."
2. Apakah yang dimaksudkan oleh Mat Sabu dengan kenyataan ini? Dia memerli dan menyindir Presiden PAS Hj Hadi kerana idea Kerajaan Perpaduan.  Pengakuannya bahawa PAS tidak mungkin berpisah dengan UMNO amat jelas.

Jangan terkejut kalau nanti ada anak pemimpin PAS yang masuk DAP.. Pasai apa..? Pasal sekarang ni keadilan dan sikap bertanggungjawab DAP kepada rakyat memungkinkan anak-anak muda berminat menyertai DAP". Kata Mat Sabu.
3. Di sini dia perli dan sindir mengenai sikap anak-anak segelintir pemimpin PAS yang mungkin menjadi musuhnya dalam pertandingan pemilihan ataupun yang di taja oleh DAP mahupun PKR di samping menyindir anak angkat Khir Johari yang menjadi Setiausaha Politik kepada Guan Eng. 

Mat Sabu kata lagi... "anak-anak muda ini melihat pemimpin DAP sebagai contoh sikap kerajaan yang menjagakan kebajikan rakyat dan hidup tanpa rasuah. Tengok contoh gaya pimpinan YAB Lim Guan Eng yang ingin mengikut Khalifah Umar bin Abdul Aziz".
4. Mat Sabu menyindir dominasi dan penguasaan DAP dalam Pakatan Jahat PASDAPKR yang mana tidak mampu di bantah dan di lawan oleh kepimpinan PAS sediaada dan kegagalan kepimpina PAS Pusat serta di peringkat negeri seperti Nizar Lambai, Pesuruhjaya PAS Selangor dan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang yang gagal mengatasi DAP di samping menyindir kepimpinan Nik Ajih yang di lihat olehnya sebagai liabiliti kepada PAS. Baca juga analisa dna pendapat dari blog ini mymassa disini 

PERPADUAN ISLAM BERSAMA PAS? HENTIKANLAH MIMPI SIA-SIA INI

KENYATAAN TERBARU MAT SABU INI MEMBERIKAN PETANDA BARU BAHAWA SEMEMANGNYA BAKAL TERJADI DI MANA PAS DAN UMNO AKAN BERGABUNG. MAT SABU TIDAK AKAN BERTANDING JAWATAN PRESIDEN PAS JIKA TIADA PADA PERHITUNGANNYA BAKAL MENJADI HABUAN SESUATU. FIKRIKANLAH.


POLITIKUS SEPERTI MAT SABU AMAT LICIK DALAM MENGAMBIL KESEMPATAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...