Jumaat, 15 April 2011

PENGKHIANATAN SLOGAN 'UBAH' DI SELANGOR, PULAU PINANG, KEDAH & KELANTAN.


1.    Pada masa 2008 PRU 12, pelbagai slogan dan janji ditaburkan kepada rakyat, dan rakyat dimomokkan dengan seruan-seruan UBAH ! UBAH ! REFORMASI ! REFORMASI ! .. apabila rakyat terpedaya dengan pembohongan PKR DAP & toghut PAS pada 2008; para pemimpin DAP, PKR dan toghut PAS mengatakan bahawa itu adalah KEHENDAK RAKYAT yang termakan tipudaya Pakatan Pembangkang.

2.   Setelah 3 tahun berlalu, di Pualau Pinang, perubahan yang berlaku ialah polisi penghapusan etnik di akwasan perbandaran dan tempat-tempat strategik di Pulau Pinang, Habis semua para peniaga kecilan orang Melayu dan India di halau keluar seperti anjing oleh pemerintah rejim kukubesi Sosialisma DAP. Sewenang-wenangnya Rejim yang berlandaskan kepada cauvinisma dan athiesma menidakkan hak rakyat dengan alasan ..." Ahhh sebuk lah korang ... menyesakkan lalulintas sahaja !" Tiada pampasan mahupun tempat ganti diberikan sebaliknya hanya maki hamun daripada pemimpin rejim sosialis DAP ...' Pergi mampuslah korang !.." kata para pemimpin rejim DAP. 


3.    Malah pada hari pertama sahaja berkuasa, pemimpin Rejim Sosialis lahanta sialan celaka dunia dan akhirat dengan sombongnya dan angkuhnya mengatakan ..' Hak Bumiputera dihapuskan ! Kamu hanya layak menerima ehsan RM100 sahaja daripada kami !'

4.    Dalam soal polisi Tanah pula,  Rejim DAP hanya mengutamakan pemberian tanah 999 tahun kepada kampung-kampung Baru Cina yang menyokong mereka sahaja. Manakala, pengundi-pengundi Melayu dan India yang turut membuat protes undi terhadap Barisan Nasional, tidak diberikan sebarang tanah pemilikan 999 tahun ! Begitulah 'adilnya' rejim DAP celaka ini !

5.    Di Selangor, PKR begitu lemah dan dijadikan habuan santapan oleh rejim Sosialis DAP yang pernah mencetuskan 13 Mei 1969 di Selangor, tanpa segan silu menyuburkan budaya rasuah dan mengeluarkan banyak permit-permit pusat-pusat maksiat untuk menjahanamkan AMALAN KEAGAMAAN.

Rejim Sosialis DAP ini ibaratkan 
API DENDAM
yang membakar semua kebaikan yang ada
Pembelaan Nasib Kaum Cina Sarawak
bukan pada DAP yang membawa KEBENCIAN DENDAM 
sama seperti PKR yang hanya tahu
DENDAM KESUMAT
Rakyat akan dihukum oleh DAP & PKR 

1 ulasan:

putera berkata...

NASI BELOM JD BUBUR, BERINGAT SELEPAS INI. UBAH SEMULA SELEPAS INI...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...