Sabtu, 23 April 2011

MCA = Me Chauvinist Also, Me Chinese Also atau Malays Chinese Associated - Sendiri Pilih lah.


1.  Bloger pro BN dan UMNO ini berkelakuan waras dan jauh berbeza dengan bloger dan tukang fitnah pro pembangkang. Pro pembangkang amat kecut teloq untuk mengkritik rakan sekutu dominan Cina mereka kerana bimbang mimpi mereka akan berkecai. Lagipun, mereka berkawan dan bersekutu dengan DAP pun bukan atas dasar ikhlas dan harmonis, cuma setakat suka-suka sahaja,

2.  Baiklah pada kali ini JS menulis mengenai apa yang sedang diperkecohkan mengenai MCA. sebenarnya, bukan kecoh pasal MCA tapi kecoh pasal dua tiga kerat pemimpin MCA yang terpaksa akur kepada kehendak DAP dan bukan kehendak pengundi. JS pun hairan adakah mereka yang dua tiga kerat itu takdapat nak bezakan lagi mana kehendak pengundi dan mana kehendak DAP? 

3.  Artikel ini bakal bersambung lagi dengan perincian mengenai isu yang berkaitan. JS hormati MCA dan para pemimpinnya kerana selama ini merekalah yang banyak berkorban dan sanggup menerima orang Melayu sebagai peneraju dan pemimpin tertinggi negara. Selama 52 tahun, mereka tidak pernah merungut hanya akhir-akhir ini dua tiga kerat kuat merungut kerana mereka terlupa apakah makna MCA ini, samada mereka mahu menafsirkan MCA ini sebagai ME CHINESE ALSO, atau ME CHAUVINIST ALSO atau MALAYS CHINESE ASSOCIATED.

UMNO DAN MCA INI BUKAN LAPOK ATAU KUNO CUMA PADA MASA INI KERANA DAP TUNJUK TARING MCA NAK TUNJUK APA? TAKKAN VIDEO CSL YANG EHEM EHEM EHEM.


1 MALAYSIA , MCA sokong juga !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...