Khamis, 28 April 2011

GUAN ENG SUNDALAN HITLERISMA AKUI DAP AMALKAN DOMINAN RAS ALA HITLERISMA, ' Ada Yang Mahu Menterbalikan Perlembagaan Di Atas Kepalanya Bertujuan Menyokong Ide Dominan Ras"



1. Bermula episod trauma Guan Eng Si Sundalan Hitlerisma akibat terjahan Dr Novandri menghenyak secukup rasa Si Sundalan Hitlerisma berkaitan dengan tulisan Si Sundalan Hitlerisma menuduh Malaysia mengamalkan idea-idea Hitlerian. Terkini dalam entrinya Dr Novandri membelasah dan merejam Kebenaran Fiktif Idea Hitelrian acuan Guan Eng Si Sundalan Hitlerisma, MESTI BACA MELAMPAU PEMIMPIN DAP RESAH.

2. Si Sundalan Hitlerisma tidaklah memberikan perincian idea-idea Hitlerian melainkan menggunakan rangkapan itu sebagai 1 Generalisasi untuk menghasut dan menakutkan kaum Cina. Rangkapan tersebut digunakan dalam bentuk Kebenaran Fiktif sama seperti dalam kes TBH di mana DAP mencanangkan kononnya TBH hendak melangsungkan perkahwinan sehari selepas dia didapati mati terjatuh walhal tidak.

3. Kebenaran Fiktif ini digunapakai oleh Guan Eng Si Sundalan Hitlerisma bagi menimbulkan keresahan dan kebencian kepada UMNO dan MCA secara khusus dan BARISAN NASIONAL secara umum. Setelah, kritikan M.i.M diketengahkan oleh Utusan Malaysia, akhbar yang didiskriminasikan melalui sentimen kebencian  Melayu oleh DAP, Si Sundalan mengamuk dan merah padam mukanya memarahi TS Muhyiddin Yassin, Utusan Malaysia dan M.i.M.Berikut adalah petikan amokan kemarahan Guan Eng Si Sundalan Hitlerisma:, anda boleh melihat jelas Kebenaran Fiktif yang dikemukan oleh Guan Eng menyamakan Polisi 1 Malaysia, DEB dan Hak Istimewa Bumiputera dengan idea-idea Hitlerian -
Deputy Prime Minister Tan Sri Muhyiddin Yassin should read in full my 2011 Penang Easter Message and not be misled by lies spread by an UMNO blog run by an UMNO leader. I enclose herewith the relevant excerpt of my Easter Message:-
We should move away from the mindtrap of fear based on hate, racism, extremism. We should not be taught to fear diversity. We should not be brainwashed with Hitlerian ideas that one is superior to another merely because of the colour of our skin.
KITA PEDULI APABILA GUAN ENG MAHU MENIPU DIRINYA SENDIRI DAN SEKALIGUS MENIPU RAKYAT MALAYSIA DENGAN IDEA-IDEA HITLERIANNYA. KITA TIDAK LUPA APA YANG BAPANYA LAKUKAN DALAM 13 MEI 1969 DAN APA YANG MENIMPA PENDUDUK KG BUAH PALA SETERUSNYA KEMPEN ANTI MELANAU DI SARAWAK. KITA JUGA TIDAK LUPA GUAN ENG MELANTIK DIRINYA SEBAGAI PENASIHAT HALAL HARAM DI DALAM TASK FORCE HALAL HUB DI PULAU PINANG. 


1 MALAYSIA bukan Idea Hitlerian

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...