Ahad, 24 April 2011

DAP CINA BANGSAT YANG KEMPUNAN LANGSAT. NASIB BAIK MASIH ADA CINA SEPERTI MENDIANG ONG KIM KOON TAPI MATI DILANGGAR JENIS CINA BANGSAT CAM DAP.

Gambar Ihsan Papagomo.

1. Siapa kenal orang yang di dalam gambar di atas ? Siapa namanya? Keturunan mana ? Berapa umurnya? dan Kenapa dia jadi begitu ? Nak tau cerita yang lebih lanjut sila klik di sini :-
WAHAI CINA BANGSAT DAP MARI SINI BACA PENGORBANAN SI TUA CINA YANG MATI DILANGGAR CINA BANGSAT  


2. JS bersetuju dengan pendapat Papagomo dalam mengulas kejadian yang menimpa mendiang Ong Kim Koon 52 tahun. Benar pendapat Papagomo, ada Cina yang setelah diberikan pelbagai kebebasan dan kemudahan tetap membalas kebaikan dengan keburukan.

3. Berikut adalah petikan yang Gomo ambil dari blog Nim Yorza [linknya ada di blog Papa Gomo' menarik untuk direnungkan:-
Kawan, apa yang tambah membanggakan saya, mangsa yang dibantu oleh mendiang itu adalah pasangan Melayu dan Islam.Inilah nikmat terhebat menjadi warganegara Malaysia. Inilah yang wajar kita contohi. Ceritakan kepada semua generasi tidak kira bangsa dan agama.Jika Pengasas Malaysia dahulu masih ada, pasti inilah titisan airmata kegembiraan mereka. Ong mewakili masyarakat Cina yang rendah hati dengan nilai semangat Malaysia yang luhur.

Sayangnya apa terjadi dengan kebanyakan Cina hari ini di luar sana. Ketika statistik menunjukkan Melayu tertinggal dalam banyak bidang, mereka dengan mendabik dada mengatakan bahawa itu kerana Melayu /Bumiputra malas dan kami bekerja keras.Ketika kerajaan yang didominasi oleh Melayu Islam ini memberikan kebebasan dengan membuka sekolah SJK(C), mereka bayar dengan berbahasa Melayu yang cacamarba. Malah ada bangsa Cina yang mempersendakan Lagu Negaraku.

Setelah kesudian Raja-raja Melayu dan Pemimpin Melayu menerima Cina melalui prinsip JUS SOLI, inikah balasan yang harus diterima oleh Melayu. Jika kalian ingin terus menjadi warga Malaysia yang tidak dipandang serong, hayatilah pengorbanan Ong. Paling tidak pun jadilah seperti Tan Sri Lee Lam Thye, jadilah seperti Prof Madya Dr. Lim Swee Tin, yang bahasa Melayunya jauh lebih baik daripada kebanyakan bangsa Melayu sendiri.

Sekalung TAKZIAH buat seluruh keluarga Ong. Tabahlah...Tuhan lebih menyayanginya. Dan dia warganegara Malaysia yang Terhormat....
4. Ini pula petikan ulasan Gomo :-
Gomo juga mengucapkan Takziah kepada keluarga Mangsa Ong Kim Koon yang Mati di langgar oleh pemandu yang tidak bertanggungjawap.
Memang menarik akan bantuan yang di hulurkan oleh mangsa ini walaupun beliau merupakan Kaum Cina namun kesudian nya membantu orang melayu Islam yang sedang di dalam kesusahan seharusnya memberikan satu pengajaran kepada kita semua rakyat Malaysia bahawa jika anda Kasih dan Sayang kepada Negara anda tidak akan mengira apa bangsa dan agama sekalipun dalam menghulurkan bantuan dan sokongan.
Ini lah bukti bahawa masih ada Kaum Cina yang tidak SEBANGSAT Kaum Cina DAP yang cuba menghasut dan memporak perandakan Rakyat Malaysia yang berbilang kaum ini.
Jangan Jadi CINA BANGSAT LUPA ASAL USUL!!!
Inilah yang JS pernah katakan dulu, pengorbanan Ong Kim Koon 52 ini merupakan kebanggaan rakyat Malaysia dan patut menjadi contoh malah diulang-ulang kisahnya ini sebagai teladan. Jangan jadi orang Cina Bangsat seperti DAP tetapi jadilah Orang Cina Rakyat Malaysia seperti mendiang ONG KIM KOON ! TAKZIAH KEPADA KELUARGA ONG KIM KOON, ANDA ADALAH 1 MALAYSIA !

 

1 MALAYSIA bersedih di atas kehilangan
mendiang ONG KIM KOON
Jasa anda akan kami hidupkan !

1 ulasan:

Unknown berkata...

Kebaikan seseorang itu tidak terzahir daripada bangsanya tetapi daripada hatinya. Namun kejahatan seseorang itu selalunya dipengaruhi oleh segelintir bangsanya yang selalu bermegah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...