Rabu, 20 April 2011

CIS MAZLAN ALIMAN ! JIKA KAMU SERU FELDA DIBUBARKAN KAMI MEMBALASNYA DENGAN SERUAN PKR DIKUBURKAN !

  1. Mengikuti blog PISAU.NET entri yang bertajuk BUTOH HANG! MAZLAN NAK BUBAR FELDA yang melaporkan mengenai kebiadapan seorang makhluk yang tak kenang budi dan jasa FELDA selama ini yang memberikan ia kesempatan dalam kehidupan ini,
    NONE
  2. CIS ! Sungguh celupar dan busuknya hati Mazlan Aliman sebusuk kawasan pembuangan sampah haram di merata negeri Selangor yang gagal dikawalselia dengan baik oleh pentadbiran bahlol PKR Selangor yang hanya berminta untuk 'membersihkan' kekayaan dan hasil mahsul negeri Selangor bagi memperkasakan ekonomi kroni dan memperkuatkan cengkaman rejim nepotisma PKR bagi membantu DAPIGS RASIS berkuasa penuh di Malaysia dengan Agenda Dominasi DAPIGS demi melaksanakan Polisi Penghapusan Etnik DAPIGS.
  3. JS menyokong penuh apa yang ditulis dan makian hamun Pisau terhadap si bahlol piang impak maksimum si Mazlan dan organisasi terencat akal ANAK pimpinannya yang mahu bersama-sama DAPIGS RASIS melaksanakan Penghapusan Etnik Melayu. 
  4. Berikut adalah petikan si bahlol piang Mazlan yang di petik dari malaysiakini:-
Pakatan Rakyat akan membuktikan keseriusan mereka bagi memenuhi ikrar Buku Jingga bahawa Felda Plantations Sdn Bhd akan dibubarkan dalam tempoh 100 hari Pakatan mengambil alih Putrajaya. Sebagai gantinya tanah perladangan seluas 367,000 hektar milik Felda akan diagihkan kepada sekurang-kurang 79,000 anak-anak generasi kedua bawah Persatuan Anak-anak Peneroka Felda (ANAK).Pengerusinya, Mazlan Aliman (tengah) berkata NGO itu bersedia menjalankan pendaftaran bulan depan bagi menyaring permohonan anggotanya untuk mendapatkan tanah. Kami sedar proses saringan mungkin mengambil masa, jadi kami akan edarkan borang permohonan pada perhimpunan kami 28 Mei ini dan membuat saringan selepas itu
KEBAHLOLAN SI BAHLOL MAZLAN INI SEMAKIN TERSERLAH DENGAN KEMILAU KETOLOLAN MELAMPAUI KEJAHILAN MUNASABAH, FELDA SELAMA INI MEMBELA NASIB ORANG MELAYU DAN GENERASI KE 2, DAN IANYA DITUBUHKAN BUKAN ATAS DASAR DAN DESAKAN DAPIGS TETAPI DI ATAS DASAR KEPRIHATINAN UMNO/BARISAN NASIONAL MEMBASMI DAN MENGECILKAN JURANG PERBEZAAN TARAF SOSIO EKONOMI ANTARA KAUM. FELDA BUKAN WARISAN HARTA PESAKA NENEK MOYANG PENINGALAN PKR.

AMBOI-AMBOI, SI BAHLOL MAZLAN NAK KASI KEPADA GENG-GENG DIA SAJA KE TANAH TU ? AKU PUN SEPERTI PISAU JUGA, NAK JUGA SEBIDANG DUA TANAH HASIL ROMPAKAN SAMUN SIANGHARI PKR JIKA MEREKA BERKUASA, KATA PKR INI MEMENTINGKAN KEADILAN UNTUK SEMUA, TAK AMAL KRONI DAN NEPOTISMA YE TAK,. MEMANG JENIS PUAK KUAT BERBOHONG DAN KUAT KENCING MERATA!

CAKAP TAK SERUPA BIKIN !



1 MALAYSIA ganyang PKR !
1 MELAYU 1 BUMI

1 ulasan:

Dot berkata...

siapa2 yg mak bapak depa peneroka, penanam kelapa sawit & pengusaha minyak kelapa sawit, tolonglah jauhi manusia bernama nwar berahi YG BEKERJASAMA DGN NICK XENOPHON, ahli parliament bebas australia yg kuat menentang minyak kelapa sawit memasuki australia!!!! sudahlah tidak membantu meningkatkan ekonomi orang melayu, ada usaha pulak nak menjahanamkan kegiatan ekonomi orang melayu terutamanya yg bersandar dgn kelapa sawit. jahatnya manusia ni!! OLEH ITU, SESIAPA SAJA YG SEDANG MENGUSAHAKAN PENANAMAN KELAPA SAWIT & MINYAK SAWIT, TENTANGLA NWAR BEERAHI HABIS-HABISAN. JGNLAH MENYOKONG JIKA ANDA ANAK2 PENEROKA KRN INI AKAN MENGHAMPAKAN IBUBAPA ANDA SENDIRI...SEKIAN LAMA KELAPA SAWIT MENJADI NADI PENGGERAK ORANG MELAYU...MEMANG NWAR JAHAT!
yg jadi barua nwar utk menjahanamkan felda iaitu mazlan aliman ni pun jahat amat orangnya...suadahla kerja membangkang sj, mahu pulak dia mempengaruhi ssemua peneroka yg selama ini berusaha mencari rezeki dgn bantuan felda. mazlan ni tak paham ka, tanpa felda mana ada peneroka kelapa sawit???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...