Ahad, 17 April 2011

ANWAR KE LONDON KERANA OMEGA

PKR
Tanding 49 kerusi
Dapat 3 meja
Hilang 7 wang pertaruhan
Tak 'UBAH' Langsung !
PAS DAPAT TELO OMEGA

1.    Tahniah kepada PKR kerana menjayakan agenda Cauvinisma Dapigs ala Dinasti Qing. Sekalung tahniah juga kepada toghut PAS kerana turut serta membantu dan menjayakan usaha-usaha Dapigs untuk menghancurkan Melayu dan Islam di Malaysia. Toghut PAS yang sebelum pasca merdeka cukup membenci sebarang kerjasama yang terbina antara UMNO dengan MIC dan MCA, kini mendahului UMNO pula dalam bekerjasama malah menjadi contoh teladan kepada orang Melayu bagaimana hendak bertuankan pihak lain.



2.    Aljuburi pula mengajarkan kembali kepada orang Melayu bagaimana hendak menjadi Si Kitol dan Penderhaka Handalan kepada Agama, Bangsa dan Tanahair. Aljuburi juga turut mendidik kembali orang Melayu untuk membenci dan menganyang Agama, Bangsa dan Tanahair sendiri. Aljuburi juga turut mengajarkan kembali kepada orang Melayu betapa Melayu ini perlu hidup merana dan merempat di tanahair sendiri dan perlu malu menjadi Melayu. Menurut ajaran Aljuburi, Melayu itu hanya wajar jadi Hamba Abdi kepada Ketuanan lain. 

3.   Selanjutnya toghut PAS dan Aljuburi turut mengajarkan kembali kepada orang Melayu bahawa orang Melayu ini hanya akan jadi gagah dan terkenal bila menyerahkan Ketuanan mereka kepada pihak lain. Orang Melayu tidak perlu bersusah payah untuk mengekalkan Hak Istimewa mereka kerana pihak lain boleh menjaga kebajikan dan kepentingan orang Melayu lebih dari orang Melayu sendiri, dogma sama seperti diajarkan oleh pihak British dahulu. 

Jika 
PKR & PAS hendak mengemis kepada
Ketuanan DAPIGS 
serta 
Mempertahankan Cauvinisma DAPIGS
Lebih elok mereka
menjadi 
TUAN
kepada 
DAPIGS !


 
GANTI DAPIGS


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...