Rabu, 23 Mac 2011

PENDEDAHAN VIDEO SEKS OLEH DATUK "T" DI BUKIT CARCOSSA : Bila Nak Ngeteh DATUK ???

1. Isu berkaitan dengan identiti Lelaki Y yang memerlukan pembuktian seterusnya melalui pemberian derma sukarela dan sukahati [bukannya ikut sukahati] Aljuburi kepada Mahkamah bakal diputuskan oleh mahkamah yang mulia pada hari ini.

2. Kebetulan pula, Datuk T mendedahkan sebuah tayangan perdana di Bukit Carcossa serentak dengan pengisytiharan pembubaran DUN Sarawak. Pendedahan itu tiada kena kaitan pun dengan kepimpinan Barisan Nasional. Cuma, pada seseorang yang suka mengambil kesempatan dan yang banyak tahu mengenai peribadi Aljuburi, memikirkan bahawa masanya amat tepat untuk 'kenakan' Aljuburi. Takkan selamanya nak jadi 'balaci' dan nombor 2 je kan sedangkan sudah banyak dikurbankan dan terkurban dek mengampu Aljuburi.

3. Aljuburi ini memang banyak musuh-musuh politiknya termasuk musuh dalam selimut. Pendusta dan Pembohong Tegar seperti Aljuburi ini sememangnya banyak musuh, musuh yang diciptanya sendiri.

4. Kini akibat kerakosan, ketamakan, pembohongan, pendustaan dan cakap berbelit-belit Aljuburi sendiri. dia membina ramai musuh-musuh dalam selimut. Jangan fikir PKR Tolol merupakan sebuah organisasi suci bersih ... kerana PKR Tolol ditubuhkan di atas dendam kesumat dan kebencian. Mana ada bersih dan suci , KOTOR LAGI JIJIK ada ler.

5. Ingatlah .... bila sebut saja ALJUBURI maka ketahuilah itulah KEHINAAN YANG JIJIK LAGI TERCELA.


SEJAUH MANA ALJUBURI SANGGUP LAKUKAN
UNTUK MENYELAMATKAN BATANG TENGKUKNYA?
JIKA DIA TERPAKSA 
DIA SANGGUP LAKUKAN APASAJA
HATTA 
APASAJA 
YANG 
TIDAK 
AKAN
DILAKUKAN
OLEH
ORANG LAIN



IMPIAN MENJADI HAKIKI
DAHULUKAN RAKYAT



DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...