Isnin, 7 Mac 2011

TOGHUT PAS DILIWAT 3 KALI OLEH PKR DAN DAPIGS.


1. Toghut PAS mengeluh dan semakin mengalami tekanan emosi akibat diliwat sesuka hati oleh sekutunya dalam Pakatan Haram Bejadah, Toghut PAS diperkotak katikkan oleh PKR dan DAPIGS. Inlah semangat kesetiakawanan DAPIGS dan PKR kepada TOGHUT PAS. 

2. Amatlah malunya untuk mana-mana orang ISLAM mengulas lebih lanjut mengenai kekalahan hatrik toghut PAS .. maklumlah selama ini PAS mengheret ISLAM ke dalam kancah politik negara, dan kesempatan inilah di ambil oleh toghut sosialisma DAPIGS untuk mencambah dan menyebarluas pengaruh sosialisma mereka.


3. Toghut PAS wajib sedar bahawa imej ISLAM yang di heret olehnya kini tercemar dan ternoda akibat toghut PAS di liwat berkali-kali oleh DAPIGS dan PKR. DAPIGS masih mengekalkan imej kemenangan mereka di Sibu manakala toghut PAS dan PKR masing-masing sudah tercalar habis. Di mana DAPIGS? Mereka sedang mengira keuntungan di sebalik kekalahan toghut PAS dan PKR.

4. Sudah tiba masanya toghut PAS berbalik kembali menyertai BARISAN NASIONAL. Pedulikan apa yang mahu di caci cela oleh DAPIGS dan PKR. Apa yang penting ialah menyelamatkan imej ISLAM dari terus dicemari dan dinodai oleh toghtu DAPIGS dan PKR.

5. Kepada Mahadewataraya Nik Ajih, eloklah anda berehat dan menyerahkan kepimpinan PAS kepada yang lebih layak daripada kamu dan 1 lontaran pertanyaan kepada anda ... 


"BILA LAGI NAK HUKUM ADUN SELINSING DAN PERUPOK ATAS SALAHLAKU SEKSUAL MEREKA MENGIKUT HUDUD .. TAKKAN DAH TOLAK HUKUM ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA?



DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam
Tumpang copy Jas punya artikel ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...