Sabtu, 12 Februari 2011

SIRI 2 TOGHUT KULTUS PERSONALITI : MESIR, Kejayaan ISLAM atau Kejayaan TOGHUT?



1. Kali ini kita mengupas pula peristiwa Presiden Hosni Mubarak, ketua kerajaan Republik Mesir yang mengamalkan bentuk dan sistem pemerintahan SOSIALISMA BERHALUAN KIRI yang sama seperti REJIM SOSIALIS CAUVINIS RASIS DAPIGS yang kejam dan tak berperikemanusiaan di Pulau Pinang di bawah pentadbiran Maharaja Jed Sosialis yang paling celaka dan sial Lim Guan End. 

2. Berita perletakan jawatan Presiden Hosni Mubarak dan kejatuhan Rejim Sosialisma di Mesir, di sambut dengan hiruk pikuk oleh puak-puak Toghut Kultus Personaliti PAS dan PKR tapi DAPIGS sepi tanpa berita. Puak-puak Toghut Kultus Personaliti PAS dan PKR mendakwa ianya adalah sebuah kejayaan besar ISLAM, benarkah begitu atau sekali lagi umat Islam tertipu oleh tangan-tangan ghaib? 




3. Para penyokong Toghut Kultus Personaliti PAS dan PKR tidak bertanya soalan ini : Siapakah Bakal Menggantikan Hosni Mubarak? Adakah seorang pemimpin dari kelompok Islam atau masih juga dari kelompok Sosialisma Nasionalis Sekular Arab Mesir?

4. Dalam sejarah moden Mesir, kumpulan Ikhwanul  Muslimiin yang membawa aliran Kaum Muda/ Tajdidiyah yang menentang keras sebarang nilai-nilai sekularisma dan nasionalisma Barat pernah dikhianati oleh kumpulan Jamal Abdul Naseer, puak revolusiner berfahaman sosialis nasionalisma sekular. 

5. Di Malaysia keadaannya jauh berbeza dengan keadaan di Mesir khususnya dan di dunia Arab Moden amnya. Malaysia di bawah kepimpinan UMNO dengan kerjasama erat parti-parti komponen seperti MCA, MIC, GERAKAN selama 53 tahun memperkenalkan Sistem Pentadbiran yang adil dan saksama yang bersesuaian dengan ajaran Islam yang tulin.




6. Terlalu panjang untuk dihuraikan disini dan kita maklum bahawa kumpulan Toghut Kultus Peribadi PAS dan PKR tidak menyedari hakikat bahawa rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan berbilang agama ini amat sukar untuk diterapkan nilai-nilai murni Islam yang membebaskan manusia itu daripada nilia-nilai kejelikan jahiliyah, kebendaaan dan hiburan yang melekakan. 

DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...