Selasa, 4 Januari 2011

TRIPEL SX: Rejim Paksi 3 Kejahatan Celaka!



1. Kalau tidak berdusta walaupun satu huruf bukan PKR namanya. Kemahiran PKR berdusta tidak dinafikan. Berikanlah apasaja perkara yang boleh dijadikan 1 pendustaan mudah lalu diperbesarkan kemudian diulang-ulangkan supaya rakyat mempercayainya, PKR BOLEH! Siapa boleh lupa dengan pembohongan besar PKR mengenai 16hb September, kes Altantuya, kapalselam, enjin jet, larangan 1 Malaysia, Ketuanan Melayu, FELDA bankrup, Rasisma, Kalimah Allah, HINDRAF, PKFZ, APCO, Pasir, konsesi air dan terkini mengenai perlantikan KSU Negeri.



2. PKR juga amat pakar dalam menjual mimpi. Menjual mimpi Ketuanan Rakyat, keadilan sosial, meritokrasi, jawatan TPM kepada DAPIGS, Harapan Baru, Pencerahan Minda, Autonomi Negeri-negeri, Ketelusan, Kredibiliti, Akauntabiliti, Subsidi Petrol, Keadilan Demokrasi, Pluralisma [Deen-Illahi], pelbagai jenis tabung dan segala mimpi-mimpi yang pernah dijanjikan oleh syaitan laknatullah kepada Hawa yang menyebabkan Adam dan Hawa dikeluarkan daripada syurga, 


3. REJIM ala ZIONIS ini diperkuatkan oleh DAPIGS yang menjadi Tok Dalang kepada penentu perjalanan dan mendominasikan PAKATAN HARAMJADAH yang memegang KUASA MUTLAK.  Rejim Pemusnah Demokrasi ini memusnahkan semua harapan dan masadepan cerah generasi rakyat Malaysia di masa depan. Rejim Paksi 3 Kejahatan ini mahu menjadikan rakyat Malaysia sebagai HAMBA ABDI kepada rejim.



4. Keghairahan DAPIGS untuk Berkuasa dan Menguasai Malaysia amat jelas sekali. Cara mereka amat tercela dan terkeji sungguh. Dapigs sanggup meniupkan api kebencian perkauman dan yang paling merbahaya sekali ialah sentimen agama turut dimainkan. Dapigs memecahbelahkan orang-orang Melayu bagi mempermudahkan mereka memperkudakan PAS & PKR. Mereka menjadi berani kerana sudah ada bekup daripada PAS dan PKR , dua ekor keldai tunggangannya yang setia.Dapigs tidak akan 'bermain fair-game' untuk berkuasa di Putrajaya. 

5. Di PRK Galas Lim Kit Sialan tanpa segan silu turut membuat Takfir kepada UMNO dan di sambut dengan sorak sorai orang PAS. Di PRK Tenang kita boleh mengagak apakah tipu muslihat kempen yang bakal dilancarkan oleh Paksi 3 Kejahatan Celaka ini. Kita bakal tengok dan saksikan permainan silapmata oleh mereka. Hancurlah Paksi 3 Kejahatan Cilaka ini !



BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSERTA UMNO/BN
UMNO ITU ISLAM TULIN
UMNO, RAKYAT DIDAHULUKAN!
INGAT PAS INGAT ZINA
INGAT PKR INGAT DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT KETUANAN NANYANG SANMING ZHUYI!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...