Sabtu, 29 Januari 2011

PRK TENANG: Pas Ejakulasi Pra-Matang Sebelum Klimaks.


1. Di saat-saat akhir, sebelum klimaks, Pas dah ejakulasi pra-matang. Fitnah mereka terhadap To' Ai memakan diri mereka sendiri. Seorang gadis China telah di upah untuk membuat pengakuan yang merupakan fitnah ke atas To' Ai. Inilah cara Amar Makruf Nahi Munkar Pas. Buat fitnah untuk cegah kebaikan.

2. Dalam keghairahan seksual Pas cuba menutup kisah skandal cinta curang Normala dengan Makrop, penipuan Makrop mendapatkan Cuti sakit dan kelemahan syahwat jentera kempen Pas serta percaturan tukar cadar antara Mazlan Aliman yang berusaha memastikan kekalahan Normala, Pas telah MENGHINA GADIS-GADIS KETURUNAN CINA dengan memberi gambaran seolah-olah mereka adalah PELACUR MURAHAN, mudah dijual beli di pasaran seksual terbuka. Jahat sungguh Pas ini. Tapi sejak bila Pas ini geng budak baik?

3. Pas sebenarnya hilang konfiden di saat-saat akhir kerana menghadapi masalah dalaman dan bermuncung mulut sesama sendiri dalam jentera kempen Pas. Ini belum lagi konspirasi terancang oleh Dapigs dan kem Mazlan Aliman, Pas hanya diperkudakan oleh Dapigs kali ini saja. Kenapa? 

4. Dapigs menggunakan peluang ini bagi menekan dan memeras ugut Pas semasa pembahagian kerusi dalam PRU13. Tak percaya? Tengok je lah nanti yea. Dapigs dan PKR memang berhajat besar agar Pas kalah terok dalam PRK N05 ini. Ini dapat dilihat daripada pemerhatian cara gerak kerja jentera kempen Pas, PKR dan Dapigs. Hambar ! Cam kopi takde gula, gulai takde garam, bau je lebih.

5. Pok Nik dua kali menghina baginda Rasullullah s.a.w. dan Nizar pula mengeluarkan fatwa sesat. Inilah petunjuk daripada Allah Ta'ala bahawa PAS HARUS DI TOLAK dan menolak PAS ertinya MENYELAMATKAN ISLAM!


6. Malah Allah Ta'ala juga memberikan petanda bahawa alam pun rejek Pas melalui kejadian banjir kilat di beberapa tempat di bandar Labis pada masa yang tidak sepatutnya berlaku, Hujan turun sepanjang masa, kadangkala lebat dan kadangkala renyai-renyai sebagai petanda 'membersihkan' Bandar Labis dan DUN TENANG ini daripada kemungkaran yang dilakukan oleh Pas, PKR dan Dapigs semasa berkempen. Ingat Pas Ingat Zina, Ingat PKR ingat Dajal Al Masikh dan Ingat Dapigs ingatlah peristiwa BUKIT KEPONG!

Jam 12 tengahmala ini, kempen dihentikan dan esuk hari PENENTUAN dimana semua pengundi di DUN TENANG di minta keluar mengundi dan ingatlah UNDILAH BARISAN NASIONAL , SELAMATKAN AGAMA BANGSA DAN TANAHAIR INI!

DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSERTA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN
INGAT PAS INGAT ZINA PAEDHOPILIA KAYU 3 KFC
INGAT PKR INGAT DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT SOSIALIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...