Isnin, 3 Oktober 2011

MOHON SAMPAIKAN HAJAT LELAKI TERTUA DI PAHANG MAHU BERTEMU DS NAJIB.



Gambar di atas adalah seorang lelaki tertua di Pahang. Seorang penduduk di Kampung Bantal Jerantut Pahang. Namanya Ayah Long Abu Zaman bin Yusuf (110 tahun) ahli UMNO paling lama. Sejak UMNO tertubuh pada 1946 lagi. Beliau hidup dalam tiga zaman pemerintahan Sultan Pahang. Masih gagah dan seperti orang berumur 60 tahun walaupun usianya mencecah 110 tahun. Bermula dari PRU Pertama sehingga PRU 12. Betullah warga berusia lebih 110 tahun pun masih menjadi pemilih. BUKTINYA JELAS DI ATAS HIDUP LAGI TAU! Jadi SPR TAK SALAH! Pakatan Haramjdah MENIPO! Berbalik kepada PERMINTAAN AYAH LONG ABU ZAMAN ini, mohonlah kepada mana-mana rakan blogers sampaikan hajat orang tua ini kepada DS Najib secepat mungkin. DS Najib mungkin masih mengenali beliau. Di ambil sepenuhnya dari blog WZWH

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tukang Komen berkata...

Sesiapa yg membaca dan mempunyai kemampuan untuk mengaturkan pertemuan ini wajib ambil perhatian. Semoga Ayah Long diizinkan Allah bertemu dengan PM Najib. Saya doakan agar hajat tuan kesampaian.

Jas Salleh berkata...

Tq bro !

Tanpa Nama berkata...

tak kan dlam ribuan ahli UMNO dipahang , belasan menteri dan puluhan orangkaya ...seorang pun tak ada yang mampu menyampaikan atau menaja Ayah Long ini ke KL jumpa PM atau jemput PM datang pahang !!

kalau nak bawa ,nak urus keinginan seorang Tua ini pun tak mampu ? bagaimana nak bawa , nak urus negeri ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...