Khamis, 10 Mei 2012

TERBAIK DAN MANTAP ~ KUMPULAN KOIR ANAK MUDA MAHASISWA LIMKOKWING 1MALAYSIA KOIR

Sebentar tadi PM baru merasmikan empat acara serntak iaitu perasmian Artis Barisan Nasional, kibaran bendera BN oleh persatuan teksi Shah Alam, lagu tema SAYANGI SELANGOR YAKINI BN lagu yang di cipta oleh Mat Zin Timbalan Perhubungan BN Selangor. Tak sangka plak kumpulan artis turut serta menyatakan sokongan kepada Barisan Nasional. kumpulan koir mahasiswa dari universiti LIM KOK WING yang menamakan diri mereka psebagai KUMPULAN LIMKOKWING 1MALAYSIA KOIR telah memberikan persembahan paling mantap dan bersemangat menyanyikan lagu tema SAYANGI SELANGOR YAKINI BN. Mantap dan terbaik bro! Lagu tema tersebut dinyanyikan sampai dua kali di atas permintaan Mat Zin dan dipersetujui oleh DS Najib. Pertama kali tengok Noh Omar tesenyum dikhalayak ramai sebab sebelum ini agak sukar melihat Noh Omar tesenyumm kerana beliau sentiasa serius dalam tugasan beliau. Nanti lah hamba stori pasl kumpulan koir tesebut. Memang mantap dan sungguh bersemangat mereka semua. AC Mizal yang berjaya mengumpulkan rakan -rakan artis menubuhkan kumpulan sokongan kepada BN pun nampak bersemangat tinggi dan penuh komited. Ok lah takat ni dulu hamba tulis di lain kesempatan hamba akan menerangkan dngan lebih lanjut lagi mengenai apa yang berlaku.



KEBIRUAN SHAH ALAM HARI NIE HE HE HE

PM DATANG  LAGI ! pada kali ini gerenti ramai pemimpin pakatan rakyat terpaksa menangis tesedu sedu dalam toilet awam lagi.Pada kali ni PM akan merasmikan Lagu tema SAYANGI SELANGOR YAKINI BN , kibaran bendera BN oleh persatuan teksi dan PAKAR. Komitmen yang ditunjukkan oleh PM dan barisan kepimpinan BARISAN NASIONAL Selangor untuk kembali menawan Selangor yang terjajah oleh PAKATAN RAKYAT berfahaman republikisma adalah jelas dan bersungguh.

Tema BN Selangor adalah mudah yakni SAYANGI SELANGOR YAKINI BN. Walaupun rimgkas dan padat ianay membawa makna yang amat besar kepada rakyat Selangor yang majoritinya sudah muak dan culas dengan gaya pentadbiran sambil lewa regim pakatan republik.

BN menawarkan pkej kesejahteraan dan kesejahteraan bagi semua tanpa mengira kaum dan agama. Regim pakatan republik menawarkan cek kosong berupa cek kosong semata. Rakyat sudah enggan diperbodohkan lagioleh regim pakatan republikisma.

Hamba fikir regim pakatan republikisma yang sudah goyah dan bergoncanghebat akibat kemaraan semula Barisan Nasional Selangor!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU  
DAP ANTI ISLAM DAN MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

PR SEMAKIN HILANG KEYAKINAN DENGAN KEMARAAN BN SELANGOR


Kemaraan kembali BN di Selangor menyaksikan regim republik Pakatan semakin hilang keyakinan untuk mengekalkan kekuasaan dan kepercayaan rakyat kepada mereka. Sebaliknya Barisan Nasional Selangor semakin berkeyakinan dan bersemangat tinggi untuk mengembalikan semula keyakinan dan kepercayaan rakyat dengan lebih besar lagi. Siri penerangan isu-isu semasa yang diperjelaskan satu persatu kepada rakyat. 



PAKAR ditubuhkan oleh BARISAN NASIONAL SELANGOR di atas kesedaran mendengar secara langsung aduan-aduan rakyat. Pakatan haram tak berdaftar terhambat dengan kemungkiran janji-janji kosong yang tak tertunai oleh kemampuan mereka.Pakatan haram tak berdaftar masih terikat dengan mentaliti revolusioner tahun 60an. Cara dan kaedah usang di telan zaman yang tidak sesuai lagi dengan zaman ini.

Tidak syak lagi pakatan haram tak berdaftar membawa fahaman sekular republik yang tidak akan mampu membawa sebarang perubahan kepada kebaikan rakyat Malaysia yang berbilang kaum. Pakata haram tak berdaftar melakukan penipuan demi penipuan yang berlapis-lapis untuk mengekalkan sokongan rakyat. Akhirnya ini membaw apadah kepada pakatan haram itu sendiri.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

KHALID G KETEGURAN DEK SULTAN SELANGOR PASAL AIR.

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim
Aku nak Rembat Konsesi Air Pun Tak Boleh Ker????

ISU AIR SELANGOR. Puak PKR masih berdegil mahu menimbal balik dengan tawaran penstrukturan semula konsesi perkihdmatan air. Katalain nak rembat semuanya perkhidmatan konsesi air di Selangor, WPKL dan Lembah Kelang. Kalau kalah dalam PRU 13 nanti masih berpeluang nak buat come back sebab duit banyak jual air. 

Sebagai membalas teguran Sultan Selangor semalam yang mahu isu air di Selangor tidak dipolitikkan, Khalid G dengan segera menuduh KeTTHA dan Peter Chin Kah Fui. Khalid kata Chin Fah Kui main dolak dalih pasal isu air. 
"justeru, kita mendesak Kerajaan Persekutuan mengambil kira teguran Sultan dan melaksanakan dengan segera penstrukturan semula industri pembekalan air di Selangor seperti yang diperuntukkan oleh Akta Industri Pembekalan Air 2006 (WSIA) yang membolehkan kerajaan Selangor mengambil alih pengurusan ini."
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Exco Negeri.
"Kerajaan negeri juga amat komited untuk menyelesaikan penstrukturan semula industri air supaya kecekapan perkhidmatan bekalan air dapat ditingkatkan dan mengekalkan tarif air pada kadar munasabah.
"Selain itu, kerajaan juga akan dapat meneruskan pemberian air percuma bagi setiap 20 meter padu pertama setiap bulan kepada penduduk di negeri ini," tambah Khalid.
Khalid turut mendesak agar Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Seri Peter Chin Kah Fui agar tidak lagi berdolak dalih dalam memberi persetujuan kepada rancangan untuk penstrukturan semula yang dibuat oleh kerajaan negeri Selangor.
"Kah Fui tidak perlu lagi berdolak dalih dan menggunakan kuasa sebagai menteri di bawah WSIA untuk memastikan syarikat konsesi memberi persetujuan kepada rancangan penstrukturan semula di negeri ini.
"Sebelum ini kerajaan negeri telah menawarkan penyelesaian arbitrasi antarabangsa untuk memberi keadilan kepada semua pihak dan sepatutnya syarikat konsesi tidak mempunyai masalah untuk menerima tawaran tersebut," kata Khalid.
Menteri Besar berkata, "kita menghormati titah Sultan Sharafuddin supaya tidak mempolitikkan isu air dan mengambil semua teguran baginda sebagai panduan dalam meningkatkan lagi keberkesanan urusan pentadbiran negeri ini termasuklah memperkasakan program Merakyatkan Ekonomi Selangor dan amat menghargai pandangan baginda yang mengambil berat tentang perkembangan yang berlaku di negeri ini."
Beliau berkata, sebelum ini kerajaan negeri telah menawarkan penyelesaian menerusi timbang tara antarabangsa untuk memberikan keadilan kepada semua pihak dan sepatutnya syarikat konsesi tidak mempunyai masalah untuk menerima tawaran itu yang beliau anggap amat munasabah. - SINARHARIAN 10 MEI 2012.
PKR Selangor menghormati titah Sultan Selangor? Ha ha ha ha ... Helo Khalid G kalau nak menipu pun ingat-ingatlah apa korang buat masa pertabalan YDP lalu. Dan korang kena ingatlah sapa yang dok menipu Sultan Selangor dalam isu pasir dan isu murtad oleh DUMC? Puak korang jugak lah yang kutuk beriya Sultan Selangor dalam isu perlantikan Khusairin. Korang jugaklah yang dok kutok Sultan Selangor dan memfitnah baginda ada skandal dengan artis. Memang PKR nie muka tak malu kulit tebal macma buaya.

Kerajaan Pusat dah separuh jalan nak selesaikan masaalah air. Tiba-tiba Khalid G menyampuk nak struktur semula konsesi perkhidmatan air macam konsesi pasir dan sampah. Ada patut ka? Itu nasi sudah masuk mulut orang, itu Khalid mahu telan juga. Kalau tak struktur semula tak boleh ker?

Atau pun Khalid G benarkan projek Langat II diteruskan dan seepas itu barulah berbincang pasal penstrukturan semula konsesi air. Ada je alasan tongong puak PKR nie nak menyusahkan rakyat dan menyenangkan kroni mereka. 

Lagipun dari mana sumber dana PKR Selangor nak cekau untuk membuat penyelesaian yang memuaskan hati ? IMF punya duit ka Khalid atau duit dari Singapura? Kau buat lawak bodoh la Khalid.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

KEJAHATAN ITU BERLAKU KERANA ORANG-ORANG BAIK BERDIAM DIRI.

video


video

KEJAHATAN APABILA TERNAMPAK BERLAKU wajib segera di ambil perhatian. Bukanlah bermakna kita turut berlaku jahat kepada penjahat tetapi hendaklah mencurahkan air sejuk seperti air terjun ke arah api yang marak. Jika masih penjahat berlaku jahat maka hendak di hukum setimpal dengan kejahatan yang dilakukan. 

Tidak ada mana-mana pihak pun yang meninginkan apa yang telah berlaku pada BUSUK 3.0 tapi ada segelintir yang mahu ianya berlaku. dan mereka adalah Ambiga, Anwar Ibrahim, Azmin Ali, R Thana dan sekelompok kecil penganut tegar PKR dan Unit Amal PAS sendiri. 

Esuk PM akan turun ke Shah Alam bagi merasmikan pelbagai aktiviti yang membawa manafaat kepada rakyat. Kita lihat nanti apakah tindakan para penganut dan penyembah Pakatan rakyat hendak lakukan terhadap program tersebut. 

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...