Isnin, 3 Oktober 2011

KONSPIRASI KAK WAN AZIZAH & BLOGER UMNO.



Semakin menarik episod teori konspirasi antara kak Wan Jijah dengan bloger UMNO. Kebanyakan anda mungkin telah membaca dua entri THE UNSPINNERS mengenai skandal Alpha Klinik dan Dr Thomas Hoogland. Begitu cepat THE UNSPINNERS memperolehi maklumat mengenai Alpha Klinik dan Dr Thomas Hoogland.

Selain daripada entri THE UNSPINNERS itu sila klik ke pautan ini kerana forum ini mengesahkan semua maklumat yang didedahkan oleh THE UNSPINNERS.


Berikut adalah beberapa petikan daripada pemforum yang membicarakan mengenai skandal-skandal ALPHA KLINIK sejak 2008 lagi. ANDA TERPAKSA KLIK IMEJ UNTUK DIBESARKAN. 

JOB13- kiriman pada 2008 mengesahkan mengenai kes pesakit Alpha Klinik menyaman atas kausa tindakan 'Kecuaian' dan skandal Gangguan Seksual di tempat kerja.


mmglobal kiriman pada 2008 mengesahkan adanya gosip mengenai Alpha Klinik seterusnya beliau berjumla sendiri dengan Dr Thomas Hoogland dan gosip itu disahkan sendiri oleh DR THOMAS!
lihat di bawah.


mmglobal kiriman pada 2008 mengesahkan Alpha Klinik diambil alih oleh ATOS dan Dr Thomas Hoogland bersara.

Kredibiliti DR Thomas Hoogland sebagai saksi bolehpercaya mungkin dapat dijejaskan oleh pendakwaraya. Ini kerana reputasinya sudah tercemar bersama tercemarnya reputasi ALPHA KLINIK.

Inilah jenis-jenis saksi yang Anwar Ibrahim panggil untuk membela kesnya. Nampak desperado pasukan pembela dan Anwar Ibrahim sendiri. Atau sebenarnya Anwar Ibrahim memang sudah diperangkap oleh DAP dan orang dalam PKR sendiri? Anda fikirkanlah. Motif bagi sebuah konspirasi tersebut sudah jelas sejelas air mineral. 

Anwar Ibrahim mendakwa ada KONSPIRASI terhadap dirinya, YA BENAR .. tetapi bukan dilakukan oleh UMNO/BARISAN NASIONAL tetapi oleh DAP dan 'Orang Dalam' PKR sendiri. Anwar Ibrahim cuma masuk jerat dan terperangkap dalam PEMBOHONGANNYA SENDIRI. 

Masih RELEVANKAH perjuangan dan slogan menuntut KEADILAN oleh PKR-DAP-PAS?

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...