Khamis, 22 September 2011

PAKATAN PRO KOMUNIS MEMUSUHI UMNO KERANA UMNO ITU ISLAM.


Rasuah ? Kronisma ? Penyelewengan kuasa? Pembaziran? Ketirisan? Belanjawan defisit? Barua British? Feudal? Rasis? Bangsawan? Elitis? Diskriminasi kaum? Memprejudis penganut agama lain? UMNOPutra? Menolak hukum hakam Islam? Kafir? Munafiq? Jahiliyah? UMNOapco? Sekular? Menghina Islam dan Nabi? Pembohong? Assobiyah? dan banyak lagi lah label-label yang menghina dan mencela UMNO keluar daripada banyak mulut-mulut para pemimpin Pakatan Pro Komunis sejak 1946 lagi.

Semuanya hanya labelan murahan politik bagi meniup api kebencian terhadap UMNO, para pemimpin dan kepimpinan UMNO, tidak berkesudahan. Kepimpinan Pakatan pro komunis sentiasa ada idea dan selalu mengulang-ulangi dakyah labelan mereka agar dipercayai rakyat. 

Pada mulanya rakyat mempercayai tapi lama kelamaan ianya menjadi basi. sebaliknya rakyat mula mempertikaikan kesahihan dakyah labelan yang diulang-ulangi. oleh Pakatan Pro komunis tersebut. Kebanyakan labelan politik tersebut bertujuan unutk menutup kelemahan dan penyelewengan kuasa yang dilakukan oleh majoriti pemimpin Pakatan pro komunis di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor.

Selama mana mereka mampu bertahan di atas gerak kerja menabur fitnah dan berbohong? Selama 54 tahun PAS dan biaDAP telah bekerja keras untuk menjatuhkan UMNO melalui kaedah yang sama berulangkali dan setiapkali itu jugalah di penghujungnya mereka gagal sebaliknya UMNO dapat memanafaatkannya dengan melakukan perbaikan dan semakin di terima oleh rakyat jelata.

Pada akhirnya mereka juga kecundang dek fitnah dan dakyah mereka sendiri seeprtimana kecundangnya bang Nuo, Mat Syabu dan Pok Nik. Tidak lama lagi Guan Eng dan Kit Siang dan Manokharem menyusul pula.

TEPUK DADA TANYA IMAN!



Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...