Khamis, 22 September 2011

JOM BALUN! PKR & biaDAP SAYANG MELAYU PULAK.


Apa dah jadi dengan Ketuanan Rakyat sekarang ni? Tiba-tiba saja PKR dan biaDAP semakin kuat memperkatakan mengenai Melayu? Bukan ke selama ini PKR dan biaDAP kata jika membela nasib Melayu, itu rasis namanya. Sudah tukar jadi parti rasis ke biaDAP dan PKR?

Dato' Mansor Othman Pengerusi PKR Pulau Pinang mengatakan bahawa komposisi EXCO Pulau Pinang bukanlah komposisi cauvinistik Cina Sosialis tetapi komposisi MELAYU KUAT. Ya lah .. betul .. MELAYU KUAT ... Melayu Celop yang jenis KUAT MERAPU dan MENIPU Melayu ori.

PKR sudah mula cakap bab Melayu ... Bab Rasis ..... Bab Ketuanan Melayu ... Bab Agenda Melayu .... babab kang ! 

Mansor tak payah lah nak pujuk-pujuk Melayu Pulau Pinang lagi. Cukup dah perit getir Melayu Pulau Pinang selama PKR berkuasa. PKR Pulau Pinang langsung tak bermaya berdepan dengan biaDAP. Langsung tidak ada suara ! Langsung tak berani membantah apa-apa!

Melayu kuat ke kalau undi PKR? Cuba ingat balik apa kata Wan Jijah dan bang Nuor pasal Melayu ........


TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni kimak oiii...melayu-melayu kat PDC tu di henyak dan dihalau secara haluih..hang sedaq ka tak? pompuan cina barua tu dok menggila kat sana tukaq melayu bubuh cina sana sini kat dalam PDC...hang ada teloq pi sergah betina tu? lan chau lu la mansor..lan chau lu...haprak

Tanpa Nama berkata...

Kencing lebih je lah ini melayu-melayu DAP-PKR-PAS.. nak minta simpati undi masa belum menang.. Bila dah menang bangsa, agama dan negara di gadai pada DAP... Melayu dihapukan secara HALUUUUUSSSS...HALLUUUUUSSSS... Mana boleh pakai kata-kata mereka lagi.. Nama dan rupa je melayu tapi jiwa dan jati diri dah bukan melayu....... JOM TOLAK DAP-PKR_PAS pada PRU13 akan datang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...