Sabtu, 24 September 2011

JOM HANTAM!!!! SIAPA KUAT? POK NIK ATAU KARPAL SINGH?


Kelantan terkenal dengan Seni Tomoi dan Kapak Siam. Etnik Sikh / Punjabi terkenal dengan sifat berang dan berani mereka seperti SINGA malah SINGH dalam bahasa Punjabi bermakna SINGA. Jadi kita tengoklah mampukah Tomoi dan Kapak Siam melawan Singa Khalsa.

Sejak Mahadewataraya Pok Nik mengeluarkan kenyataan mengenai pendiriannya sebagai ,Mursyidul Am PAS, Tok Guru, Ulama ntah siapa punya warisan, mengenai perlaksanaan HUDUD, Karpal sudah metamorposis menjadi SINGA JADIAN.

Bang Nuor ambil kesempatan menyokong Pok Nik untuk menimbulkan perkecohan. Ternyata strategi bang Nuo menjadi. 


Kini pertembungan antara Pok Nik si kapak Siam dengan Karpal sang Singa Khalsa telah bermula. Peliknya, Hj Hadi Presiden PAS masih buka kitab. 

Singa Khalsa sudah memberikan amaran keras kepada Pok Nik kapak Siam /tomoi. 

Dalam siri pertembungan antara kapak tomoi siam dengan Singa Khalsa , tidak pernah kapak tomoi siam berjaya menundukkan singa khalsa. 

Puak kapak tomoi Siam lebih suka berwalak dengan Singa Khalsa. Menariknya , lihat petikan ini,
Ahli Parlimen PAS Kota Bharu Datuk Wan Rahim yang sanggup mati untuk mempertahankan Karpal Singh? Apa hukumnya orang mengaku Islam tiba-tiba bersedia mati untuk Karpal kafir harbi yang terang-terang menentang Islam. Kalau Nik Aziz nak tahu, petang tadi Karpal buat statement menyatakan Nik Aziz jangan nyanyuk lupe pasal Perjanjian Persefahaman Pakatan pembangkang 18.12.2009 yang menolak Negara Islam & perlaksanaan syariat. Adakah menyokong kafir harbi macam Karpal dan sanggup mati untuk dia itu tidak menjejaskan aqidah?-zulnordin
Jadi adakah Wan Rahim sanggup menjadikan batang tubuhnya sebagai galang ganti kepada Singa Khalsa untuk mempertahankan TAHALUF SYAITHONIROJIM LAKNATULLAH 18.12.2009?

Sanggup ke Wan Rahim melawan Pok Nik demi Singa Khalsa?

Pada fikiran anda bagaimana?

Ikhlas ke PAS melaksanakan HUDUD dan ISLAM sejak 1951?

TEPUK DADA TANYA IMAN!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...