Sabtu, 24 September 2011

HEBAT !!!! GWM TUTOH BANTAI BRIAN McDONALD, LAPURAN KES MAHKAMAH AUSTRALIA.



Brian McDonald? Menyebut namanya sahaja menggelikan hati, mengingatkan kita kepada rangkaian restoran McDonald. Namanya kini harum. Harum semerbak di pentas lawak jenaka Malaysia, Brunei dan Australia. Gelombang Wangsa Maju telah mendedahkan secara terperinci mengenainya, baca di sini TOP NEWS BRIAN McDONALD BUKAN PAKAR DNA 

Jangan ketinggalan untuk membaca entri Dr Novandri yang mengulas 'kepakaran' Brian McDonald dari sudut perspektif bidang kedoktoran.

Berikut adalah lapuran kes BROPHO vs THE STATE OF WESTERN AUSTRALIA (2007) WADC 77 Mahkamah Daerah di Australia Barat yang menolak keterangan dan kepakaran Brian McDonald. Lapuran kes ini ialah pada 2007. Alasan Penghakiman oleh Yang Arif Hakim GOETZE DCJ.

Bayangkan sejak 2007 sehingga sekarang, Brian McDonald bukan pakar DNA! Sila tahan gelak anda, ketawa sikit-sikit.



Mahkamah Daerah Australia Barat telah menolak keterangan Brian McDonald atas sebab beliau tidak mempunyai kelayakan dan pengetahuan serta akreditasi dalam bidang DNA dan Genetik Populasi.








Seterusnya didapati dalam pemeriksaan utama Brian McDonald gagal menyakinkan mahkamah dari mana dan daripada siapa beliau memperolehi kelayakan kepakaran dalam bidang DNA dan Genetik Populasi.




Mahkamah juga mendapati bahawa Fellowship Brian McDonald adalah meragukan kerana Persatuan yang di sebut oleh Brian McDonald tidak mengeluarkan sebarang bentuk Fellowship! 
Kuat putar alam jugak Brian McDonald ini seperti bang Nuo kita.






Paling lawak ialah mahkamah menyindir Brian McDonald sebagai Syok Sendiri dan Isytihar Sendiri kelayakan beliau apatah lagi bila mahkamah mengatakan Fellowship Brian McDonald adalah TIDAK WUJUD!




Di sini mahkamah merumuskan bahawa Brian McDonald gagal membuktikan bahawa beliau mempunyai kelayakan, latihan dan akreditasi dalam bindang DNA dan Genetik Populasi. 


Jelaslah kepada kita bahawa Bangg Nuo BERBOHONG, 


PKR 
MENIPU!

Kak Wan Jijah 
MENIPU!

Peguambela bang Nuo 
MENIPU!

Saksi bang Nuo 
BERBOHONG
&
MENIPU!


dan tujuan bang nuo sepina DS Najib suami isteri adalah untuk melengkapkan PEMBOHONGANNYA & PENIPUANNYA


TIADA YANG TAK BOHONG TIPU MELAINKAN SEMUANYA BOHONG TIPU BELAKA !


patutlah bang Nuo tak nak BERSUMPAH MASA BERI KETERANGAN !!! takut di makan SUMPAH!


TEPUK DADA TANYA IMAN!




3 ulasan:

C L J berkata...

MEMANG JELAS SELDADU UPAHAN NIH IALAH JENIS BARANG TAK BOLEH PAKAI PUNYA.

Jas Salleh berkata...

Puak Pakatan ini apa yang mereka tidak TIPU?

Tanpa Nama berkata...

padan muka nuar..rupanya dia kena tipu juga..sekarang siapa yang kena..tuhan dah lama tunjukan kebenaran..moga rakyat yang tertipu sedar semula permainan anuar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...