Sabtu, 24 September 2011

JOM BALUN !!!! ...biaDAP MAIN WAYANG DENGAN MANOKHAREM.

ManokHARAM & Tan Kok Wai 

BiaDAP memang pandai berlakun. Apabila menyedari kesilapan ManokHARAM di kritik dan di hantam hebat oleh pengundi-pengundi atas pagar, biaDAP terpaksa ambil tindakan disiplin terhadap ManokHARAM.

Tindakan itu di buat bukan di atas kesedaran dan semangat patriotik tetapi kerana sifat cauvinistik kecinaan yang melampau. BiaDAP tidka melakukkannya di atas keikhlasan tetapi atas sebab kedesakan hilang undi.

Berdasarkan kepada kenyataan pendek tak bermaya seperti melepaskan batuk di tangga, Pengerusi Jawatankuasa Disiplin biaDAP Tan Kok Wai menggantung keahlian ManokHARAM selama enam bulan selepas di cabar mengambil tindakan ke atas ManokHARAM.

Kalau setakat enam bulan sahaja menggantung keahlian ManokHARAM tanpa disusuli sebarang amaran bukanlah suatu hukuman yang wajar.

ManokHARAM adalah seorang Ahli Dewan Undangan Negeri dan seorang peguam. di atas dua kapasiti tersebut hukuman yang dikenakan keatasnya adalah 'terlalu lembut'.


Kenyataannya pula adalah 'Terlalu Berat'. Kelembutan hukuman yang dikenakan ke atas ManokHARAM tidak seimbang dan setimpal dengan kesalahan berat ManokHARAM.


Ini bermakna biaDAP sememangnya berniat dan bersetuju dengan kenyataan ManokHARAM untuk menukar JALUR GEMILANG jika mereka BERKUASA MENJADI KERAJAAN PUSAT!


BiaDAP memang KURANG AJAR sejak 1965 lagi !!!!


TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini semua nak mengaburi mata dan minda rakyat kekonon dah ambik tindakan. Tunggu tindakan rakyat pulak masa PRU 13 nanti..bukan si Paria Mano tu saja dgn DAP tu sekali dapat rasa....

Jas Salleh berkata...

Yup betol bro !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...