Selasa, 3 Mei 2011

SELEPAS NIZAR, CHUA JUI MENG REMBAT RM11 JUTA DILESAPKAN, MCA MELEPAS LAGI.

1. Mengikuti blog GMW [Gelombang wangsamaju] entri bertajuk SELAMAT HARI PEKERJA MCA!... CHUA JUI MENG REMBAT RM 11 JUTA TAHUN 2003! haiyaa ! Apa sudah jad sama ini apek Jui Meng ? 

2. GMW melaporkan, dipetik di sini sedikit , bacaan lanjut sila ke link di atas, 
Chua Jui Meng adalah bekas mantan Menteri Kesihatan selama 9 tahun bermula Mei 1995 sehingga Mac 2004. Pada tahun 1995, kerajaan telah mengharamkan iklan rokok dimana undang undang dikuatkuasakan pada tahun 2003.


Dalam tempoh setahun (tahun 2003 hingga 2004), syarikat pengeluar rokok telah membelanjakan RM 11 juta melalui pengiklanan dimana hasil kutipan tersebut masuk ke dalam kocek Chua Jui Meng, tidak dimasukkan kedalam dana parti.
3. Dalam entri ini, dilaporkan juga Jui Meng ada membuat ramalan berdasarkan kepada Buku Jinggay : BAB RAMALAN 1001 MACAM PENIPUAN , meramalkan bahawa komuniti Cina tidak menyokong MCA dan DS Najib tidak menjadi Perdana Menteri selepas PRU 13. Ini bermakna Jui Meng akui bahawa Pakatan Jahat PASDAPKR bakal kecundang pada PRU 13 dan DS Najib kekal sebagai Perdana Menteri Malaysia. 

JS STUJU SARANAN GMW, ADA BAIKNYA KEPIMPINAN MCA BUAT LAPORAN POLIS DAN KEPADA SPRM SIASAT SI JUI MENG INI. JUI MENG LUPA, BARISAN NASIONAL YANG BERTANDING BUKAN MCA. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...