Selasa, 3 Mei 2011

PENAFIAN BERIMBUHAN: Pariah Uthayakumar " Bukan Anwar (Projek Dapat)'


Gambar Kredit Papagomo blog.

1. Setelah Wan Jijah membuat penafian, disusuli dengan penafian Shamsul Iskandar mewakili AMK, sesudah itu melalui lisan Ostat Tian Chua kini Penditaraya Hindraf a.k.a Human Rights Party membuat penafian. Sejauh manakah kita mampu diperbodohkan dengan perjenisan Penafian Berimbuhan ini ?

2. Pada Mei 6, 2011, 1 Perhimpunan Penafian Berimbuhan bakal dilakukan oleh Gerakan Massa yang dibiayai oleh Anwar dan PKR Selangor membabitkan mahasiswa/ mahasiswi IPTS dan IPTA yang telah mendapat janji imbuhan. Ini bertujuan mencetuskan Gelombang Pemukauan Massal menyasarkan kepada memberi tekanan kepada Datuk Eskay seterusnya menimbulkan persepsi baru. 

3. Perkiraan mudah dalam hal ini, jika video itu tidak benar, saman sajalah Datuk Eskay dan kita perlu ingat, penafi-penafi berimbuhan tidak mewakili majoriti suara rakyat yang mahukan Anwar memperjelaskannya sendiri dan bukan melalui lisan-lisan Penafi-penafinya yang berkepentingan melakukan Penafian Berimbuhan bagi pihaknya. Siapa nak mempercayai lagi pemimpin-pemimpin PKR dan sekutunya yang kuat temberang ?

JAKIM SEWAJARNYA MENGAMBIL TINDAKAN SEGERA KE ATAS PERUSUH DI AMSJID AMRU AL AS TEMPOHARI.  PIHAK BERKUASA JUGA WAJAR MENGAMBIL LANGKAH BERHATI-HATI. PARA PENIAGA DAN WARGA KOTA KUALA LUMPUR DAN DBKL SUDAH SEPATUTNYA MENGEDARKAN DAN MERENTANGKAN PROTES KEPADA PERHIMPUNAN HARAM MEI 6, 2011. KESEMUA TINDAKAN PKR MERUPAKAN JERANGKAP SAMAR KE ATAS PKR SENDIRI. APAKAH KITA BAKAL MENYAKSIKAN TERKUBURNYA PKR SEBELUM PRU 13 INI? 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...