Selasa, 3 Mei 2011

RAMAINYA PEMIMPIN TERKANAN PAS BERINZALAN TERUJA BERMIMPI BASAH.

1. TIDUR SEBANTAL, MIMPI BASAH MEMASING, mengambarkan dengan tepat keadaan hubungan Selingkohan Haram Madu 3 Abdul PASDAPKR. Selaran sinis DS Najib kepada Pakatan Jahat PASDAPKR yang menggelarkan Pakatan Jahat PASDAPKR sebagai SAUDAGAR MIMPI memang tepat. Setiap pihak bermimpi Basah mengejar cita-cita dan impian berasingan menggadai seluruh harapan rakyat Malaysia.

2. Mutakhir ini, tersebar meluas pelbagai kritikan-kritikan daripada pemimpin DAP, Guan Eng Si Sundalan Hitler yang cuba memalukan MCA dan memberikan ugutan intimidasi kepada pengundi Cina mengenai Pengabungan PAS & UMNO dan berani menuduh PAS sebagai puak Ektrimis Melayu. PAS pula berdiam diri bersetuju dengan tuduhan Guan Eng semata-mata mahu memuaskan nafsu inzal mereka.

3. Di samping itu juga, Mat Sabu, Mahfuz, dan beberapa pemimpin PAS yang mendahulukan dendam kesumat peribadi mereka terhadap UMNO berbanding dengan Keutamaan Ummah, enggan berkerjasama dengan UMNO. Mereka lebih selesa berada dalam Zon Selingkohan haram dengan DAP. Jenaka terkini Guan Eng ialah mempersoalkan kebebasan media. Kebebasan Media yang diukur dan dinilaikan oelh sekutu DAP di luar negara. 

APAKATA SEMUA PENGUNDI MALAYSIA BERSEPAKAT SECARA PAKAT-PAKAT MENOLAK PAKATAN JAHAT PASDAPKR, JANGAN LACURKAN MASADEPAN KITA DI TANGAN 3 BUDAK HITAM YANG BERJIWA KECIL.


TOLONG MENOLONG MELAKUKAN KEBAIKAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...