Isnin, 10 September 2012

VIDEO BODIGAD ANWAR IBRAHIM DI TANGKAP DAN KATA " ENCIK MUKA MACAM SAYA TAPI SAYA LAGI HENSEM"


Semasa di berkas oleh pihak Polis, ternyata dalam laras pistol milik bodigad Anwar Ibrahim ada sebiji peluru hidup! Apabila di soal oleh polis samada beliau mengunci picu.. bodigad itu jawab " encik muka orang tu macam saya tapi saya lagi hensem laaa..." 

Lahabau sungguh lah Pakatam Jahanam. Amboi mentang-mentanglah abang Menteri Hamba selalu berlembut dengan depa. Berani depa acukan pistol yang berisikan peluru hidup ke arah rakyat jelata yang enggan menyokong peliwat tua renta.

Dulu masa BERSIH 3.0 puak depa baling botol air dan bata ke arah kereta polis sampai abang Polis cedera terok. Ada abang Polis kena tendang dan kena sepak dek perusuh. Menyebabkan kecederaan serius kepada tubuh badan,

Beberapa hari sebelum itu rakyat yang berdemo aman di hadapan ibupejabat PKR turut di serang oleh gengster dan samseng upahan PKR. 

Hamba semakin meluat dengan Pakatam Jahanam ini. Peel samseng dan gengster mereka semakin biadap dan kurang ajar. Kit Sialan yang menyokong penuh aksi acu pistol sememangnya sudah patut dipenjarakan lama dulu. Depa menjadi terlalu ganas dan liar.  

Gesaan oleh beberapa NGO agar pemansuhan ISA di kaji semula memang kena pada tempatnya. Pemansuhan beberapa Akta Darurat tempoh hari dan kelemahan Pejabat Peguam Negara melakukan pendakwaan menyebabkan puak Pakatam Jahanam begitu berani mengacukan pistol ke arah rakyat.

Pakatam Jahanam bertindak semakin ganas dan sesuka hati mereka kerana pemansuhan Akta Darurat menyebabkan Polis dan abang Menteri Hamba kehilangan kuasa untuk menahan mereka tanpa bicara. Kini penguatkuasaan perundangan negara hanya terletak kepada kuasa pendakwaan yang ada kepada Pejabat Peguam Negara sahaja. 

Rakyat semakin rimas dengan Budaya Politik Hooligan Pakatam Jahanam. Jom kita kuburkan Pakatam Jahanam dalam PRU 13 akan datang ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...