Isnin, 10 September 2012

SUDAH RUGI KA UNISEL ? PUNAHSIAL EKONOMI DOK ENJOY DALAM BAS MEWAH.


Noh Omar dedahkan lapuran audit UNISEL. Khalid Gagap tak jawab lagi sebab sibuk nak jawab isu AIR dan isu BAS MEWAH Punahsial Ekonomi Selangor. UNISEL rugi berpuluh juta, Punahsial Ekonomi dok enjoy dengan bas mewah, treler mewah dan bodigad mewah. Siang jaga badan Punahsial Ekonomi, bila malam .. ehem ..ehem ..ehem dengan pistol Punahsial Ekonomi. 

Dulu Pakatam Jahanam kata Ketua Audit Negara 2010 sebut pasal ketirisan RM28 bilion. Pasal beli kuda tak sesuai, beli alatan melebihi harga asal. Tapi itu semua berlaku bukan di atas arahan PM atau orang UMNO sebab yang ramai bekerja dengan gomen dan sakau duit gomen itu ahli dan penyokong Pakatam Jahanam. Kerana itu mereka cukup benci dengan perlantikan Ketua Setiausaha Baru yang baru jentik telo pepuak Pakatam Jahanam musang berbulu ayam dalam Perkhidmatan Awam. 

Terbukti lah memang kerja puak Pakatam Jahanam ini menghabiskan wang gomen. Isu TALAM yang bertukar jadi TRINITY belum selesai lagi. Isu Geran SelangorKu RM350 juta pun masih di awang-awangan.

BN Selangor perlu memikirkan mulai sekarang kaedah dan cara untuk mengambil semula semua wang rompakan yang dilakukan oleh Pakatam Jahanam selama 4 tahun di Selangor. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...