Isnin, 10 September 2012

ANWAR AIB BRAHEEM BERJANJI ACU PISTOL PAKSA SPR ISTIHAR PKR MENANG

Sang Dajal Malaya 

PKR memang jahat. DAP memang biadap dan PAS anwarinas memang pelesit. Insiden bodigad Anwar Aib braheem acu pistol kepada rakyat adalah latihan. Sekarang semua ahli dan penyokong PKR di latih untuk memaksa SPR umumkan kemenangan di PKR di PRU 13 walaupun  PKR kalah. Di bawah adalah petikan daripada laporan Antarapos.

Beliau yang berucap dalam ceramah ketika menjadi tetamu jemputan sambutan Aidilfitri Parlimen Ampang di Taman Kosas hari ini masih mengulangi janji kepada rakyat mengenai penurunan harga minyak, kebebasan media serta pemansuhan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN)."(Setelah) 24 jam ambil alih, kita akan lakukan, harga minyak seluruh negara diturunkan. Media bebas untuk tanya kepada sesiapa, (lebih-lebih lagi) Ketua Pembangkang (ketika itu) Datuk Seri Najib."Kita akan mansuhkan PTPTN.. Bagi pendidikan percuma kepada semua dari sekolah rendah sampai kepada universiti."Selain daripada itu beliau turut membayangkan dirinya sebagai bakal Perdana Menteri negara turut berimaginasi untuk menggunakan kuasa diktator untuk mengarahkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) agar mengumumkan 'kejayaan' beliau menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum ke-13."Jam 2.30 petang, saya akan hubungi Tan Sri SPR, (dan berkata) Tan Sri, saya dah dapat keputusan. Saya bagi peluang setengah jam, umum cara teratur dan telus. Kalau tidak, kita ambil tindakan serta-merta kepada seluruh pihak SPR," tambahnya.Bagaimanapun beliau enggan mengulas ketika diaju pemberita mengenai isu tidak mengangkat tangan ketika bacaan Rukun Negara pada malam ambang kemerdekaan anjuran negeri Selangor baru-baru ini.

Itulah perancangan licik dan kianat PKR untuk menawan Putrajaya. Bermakna Anwar aib braheem sudah melakukan intimidasi dan ugutan rampasan kuasa. Beliau berharap agar ucapannya mampu memcetuskan rantaian peristiwa penangkapan beliau di atas ucapan hasutan tersebut. Sang dajal berharap agar penangkapan anwar aib braheem pula mampu memcetuskan kemarahan rakyat lalu memberontak.

Jika tiada apa yang berlaku maka anwar aib braheem akan di julang sebagai pemberani dan DS Najib di cerca sebagai pengecut takde telor. Realitinya Anwar aib braheem tidak mahu PRU 13 dijalankan. Beliau telah kesuntukan masa dan amat terdesak. Beliau akan terus menerus melakukan provokasi dan jika semuanya gagal maka beliau akan bertindak melaksanakan suatu drama cubaan membunuh ke atas dirinya. Suatu kemalangan akan di rancang dengan tellti. Bagi menampakkan kekadian itu didalangi oleh UMNO. Ini bagi meraih simpati dan memcetuskan kemarahan rakyat bila mereka berdemo di jalanan. Jadi kepada pihak UMNO jangan terlalu selesa dan berlemah-lembut lagi kepada anwar aib braheem dan pepuak jahanam pakatam. Bukan apa kot-kot nanti DS Najib di tembak mati oleh pepuak pakatam jahanam tersebut bila sudah terlalu terdesak. Sedangkanresiden Amerika pun ada yang mati kena tembak kerana aspirasi gila individu seperti Anwar Aib braheem.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...