Isnin, 2 April 2012

TOLONGLAH HANTAR BALIK BARANG REJEK BOTOL KICAP BUATAN AFRIKA KE BENUA AFRIKA.


Kisah botol-botol kicap Afrika @ Awang Gelap ni boleh bikin semua rakyat Malaysia panas hati tak kiralah apa kaum juga. Botol-botol kicap Afrika bukan membantu ekonomi Malaysia pun. Sebaliknya mereka asik nak merogol, bergaduh dan melakukan provokasi liar terhadap keselamatan warganegara Malaysia. Botol Kicap Afrika (BKA) semakin berani melakukan pelbagai onar dan kejahatan di Malaysia seolah-olah negara ini bapak mereka yang punya. Mereka langsung tak menghormati budaya dan undang-undang negara ini. Amat molek jika mereka ini semua di hantar terus pulang kembali ke benua Afrika.

Terbaru keganasan yang dicetuskan oleh 200 orang BKA bagi membela kejahatan negro yang di belasah oleh RELA keana membuat kacau ganggu ke atas penduduk awam sudah melampaui batasan. BKA ini sama dan serupa sahaja dengan kebiadapan DAP, sama dengan kurang ajar PKR dan sama gatal dengan PAS. Memang patut pun Negro itu di pukul dan di belasah oleh RELA.

Negro Afrika ni mana pernah hidup secara bertamaddun dan beradab sopan pun. Negara di benua afrika pun sentiasa berada dalam kancah konflik dan peperangan. Mereka sudah biasa hidup dnegan segala binatang buas macam singa, berok, badak sumbu dan macam-macam spesis hewan liar dan ganas. Jadi mana mereka tahu adab sopan pun? Mereka mengamalkan budaya ganas dan liar. Mereka tak takut kepada sesiapa pun. 

Kebanyakan mereka datang melalui visa pelajar dan bukan semuanya pelajar pun. Ramai yang terlibat dnegan kegiatan jenayah terancang. Menariknya IPTS dan kolej swasta banyak di Selangor dan di Pulau Pinang. Sejak regim zionis punah ranah PKR-DAP-PAS mentadbir kedua negeri itu semakin ramai pula BKA ini diterima masuk di IPTS dan kolej swasta yang ada. 

Rakyat Malaysia sekarang ni dah cukup sengsara dengan kehadiran dan kejahatan DAP-PKR-PAS selama ini. Janganlah di tambah lagi kesengsaraan rakyat Malaysia ini dengan masaalah Negro / BKA / Awang Hitam yang tak tau adab sopan. Hantar balik je semuanya. Buat nyemak kat Malaysia sahaja.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...