Isnin, 9 Januari 2012

RAKYAT HAKIM AKAN MENGHUKUM ANWAR IBRAHIM DAP PKR PAS PADA PRU 13 NANTI.


Entri terakhir pada jam 8.00 pagi tadi sewaktu rusuhan 901 hampir sampai kepada kemuncaknya. Episod pada hari ini berakhir dengan kemenangan kepada semua pihak. PKR memperolehi apa yang mereka mahukan dan majoriti rakyat yang cintakan keamanan turut memperolehi apa yang mereka mahukan. Manakala Saiful Bukhari redha dengan keputusan mahkamah tanpa banyak merungut. Pada akhirnya agenda musuh gagal dipatahkan dengan penuh berhemah dan kebijaksanaan tinggi. Inilah kematangan berpolitik dan pentadbiran yang tidak ada pada Pakatan haramjadah.

Ternyata berlaku insiden tiga letupan beserta seorang demonstran didapati mempunyai sebilah parang panjang yang tersisip di pinggangnya. Jumlah demonstran ialah hampir 5 000 orang. 99% adalah Melayu Islam. Bayangkanlah jika mahkamah memberikan keputusan yang tidak memihak kepada Pakatan haramjadah. 

Menariknya, DAP tidak menghantar walaupun seorang demonstran. Ini bermakna DAP sendiri tahu dan menyakini hujahan Karpal Singh bahawa liwat suka sama suka berlaku dan terjadi. 

Keputusan mahkamah pada hari ini berjaya mematahkan dan membuktikan segala tuduhan-tuduhan mengenai konspirasi dan tohmahan badan kehakiman tidak bebas adalah tidak benar samasekali.

Pada hari ini juga membuktikan bahawa dakwaan tujuan sebenar 901 ialah menggulingkan kerajaan secara kekerasaan terbukti benar.


Yang Arif Hakim menyatakan bahawa ketiadaan sampel DNA secara sukarela daripada Anwar Ibrahim serta keenganan Anwar Ibrahim memberikan keterangan bersumpah tidak cukup untuk menyabitkan kesalahan liwat ke atas Anwar Ibrahim.


Kita perlu ingat bahawa Yang Arif Hakim tidak menafikan perbuatan liwat itu berlaku sebaliknya hanya mendapati bahawa keterangan tidak mencukupi untuk membuat sabitan ke atas kesalahan liwat terhadap Anwar Ibrahim.


Ini juga bermakna hujah Karpal Singh di terima oleh mahkamah yakni berlakunya liwat suka sama suka.


Kita semua redha dengan keputusan mahkamah dan tidak pula kita mengadakan sebarang perhimpunan untuk membantah keputusan itu. Inlah kematangan dan kebijaksanaan kita sebagai penyokong BN/UMNO yang tidak ada pada penyokong pakatan haram jadah.


Inilah pengorbanan kita kepada mengekalkan keamanan negara dan mensejahterakan rakyat. Terbuktilah kepada semua bahawa kematangan berpolitik hanya diamalkan oleh UMNO/BN.


Sepertimana dakwaan Tian Chua pada malam semalam di Kelab Sultan Sulaiman Kuala Lumpur bahawa Rakyat Hakim akan bangkit menghukum Anwar Ibrahim, DAP PKR dan PAS pada PRU 13 nanti.


DS Najib memang brilliant!


TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Awas PAS....tuan yang mulia mulai dibunuh perlahan lahan...ingat lah...Najib tetap menang walau apa pun keputusan mahkamah....sebab apa?....dia bijak bermain dalam permainan....KERNA...dia ada penasihat yang HEBAT...tak main sondol je...

Tanpa Nama berkata...

Penat dah ikuti kes ini. Tunda berpuluh kali akhirnya terlepas juga si Al Jub ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...