Isnin, 9 Januari 2012

901 HASUTAN-HASUTAN MERUSUH SEMAKIN KUAT.


Pada malam terakhir Anwar Ibrahim di Kelab Sultan Sulaiman Kuala Lumpur, sedang merayu-rayu agar penyokongnya menghalalkan perbuatan rogolnya. Tian Chua pula giat menghasut agar segera berkumpul di hadapan kompleks mahkamah Jalan Duta pada malam ini juga. 

Nama 'Rakyat' di jual beli dan diperdagangkan oleh saudagar-saudagar mimpi PKR. Ini semua dilakukan demi menghalalkan perbuatan rogol Anwar Ibrahim. Badan kehakiman dan sistem keadilan negara dimomokkan oleh Tian Chua dengan slogan hasutan 'Rakyat adalah HAKIM!' Kalau begitu bagaimana pula 'Rakyat yang mahukan Anwar Ibrahim dikenakan hukuman? Tidakkah mereka juga 'RAKYAT HAKIM' mengikut tafsiran  Tian Chua? 

Inilah PKR cuba berjuang di atas apa yang dinamakan sebagai 'Keadilan Puitis' malangnya Anwar Ibrahim bukanlah seorang mangsa fitnah dan konspirasi seperti Monte Cristo. Malah Anwar Ibrahim adalah Bapa Fitnah dan Konspirator Utama. Tidak lupa juga beliau adalah PEROGOL.

Pihak polis telah mengambil langkah berjaga-jaga. Jalan masuk utama ke kompleks mahkamah jalan Duta sudah pun diletakkan pasukan FRU. 

Apa yang jelas ialah PKR terperangkap dengan jerat mereka sendiri.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rase nak pancung je kepala BABI yang pernah gigit anggota polis dulu ni.... haram jadah

Tanpa Nama berkata...

HANCUR NEGARA KALAU PR MEMERINTAH.

MINTAK DIJAUHKAN...

Tanpa Nama berkata...

Pakatan Rakyat sebenarnya telah masuk perangkap yang yang telah mereka pasang sendiri. Disebabkan terlalu teksub dengan bung nuar maka mereka tidak sedar akan perkara ini. itulah pepatah dalam Peperangan:"jika kita hendak memenangi satu peperangan itu maka kita hendaklah mengenali musuh kita terlebih dahulu" barulah kita boleh mengalahkan musuh tersebut Maka diharap Pakatan Rakyat terimalah kekalahan itu dengan hati yang tenang dan terbuka disebabkan taktik bodoh yang kamu gunakan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...