Isnin, 9 Januari 2012

SEBAGAI RAKYAT HAKIM, HAMBA JATUHKAN HUKUMAN REJAM KE ATAS ANWAR IBRAHIM DI ATAS KESALAHAN MEROGOL BONTOT !!!


Bahawasanya sempena menjadi RAKYAT HAKIM mengikut pemikiran songsang Tian Chua yang di sokong oleh Anwar Ibrahim dengan tangisan terakhir seorang perogol bontot, SAYA JATUHKAN HUKUMAN REJAM KE ATAS ANWAR IBRAHIM SEBAGAI PEROGOL BONTOT SUKA-SAMA-SUKA. Amacam ok tak?

Anwar Ibrahim terpaksa mengeluarkan tangisan terakhirnya demi meminta penyokong dan simpatisan kepadanya menghalalkan perbuatan rogol bontot suka-sama-suka. 901 bukanlah persoalan mengenai Anwar Ibrahim di fitnah atau mengenai konspirasi politik, sebaliknya mengenai isu moral Anwar Ibrahim yang terkantoi akibat mangsa rogolnya membuat aduan kepada pihak polis. 

Aduan tersebut telah di uji dengan berat dan melalui proses pembuktian yang amat ketat. Hakim yang membicarakan kes tersebut  adalah seorang hakim yang mempunya intergriti tinggi. Beliau dikenali sebagai seorang hakim yang bijak dan adil saksama pertimbangannya. Kewibawaan badan kehakiman negara sudah dikenali sebagai di antara yang bebas dan terkenal intergritinya. Hanya pada kacamata seorang perogol bontot yang mahu melepaskan diri daripada hukuman mengatakan sebaliknya. 

Satu persoalan buat peserta perusuhan 901, para penyokong, para skeptik dan simpatisan kepada kes liwat II Anwar Ibrahim, apakah jika anda yang menjadi mangsa rogol bontot suka-sama-suka yang melibatkan Anwar Ibrahim sebagai perogolnya, anda akan tetap menyertai rusuhan 901?

Dimanakah pertimbangan anda semua sebagai seorang manusia yang mendakwa membenci kezaliman ? Namun pada masa yang sama anda menyokong kezaliman yang dilakukan oleh seorang perogol bontot suska-sama-suka tanpa mempedulikan keadilan ke atas mangsanya?

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...