Selasa, 10 Januari 2012

ANDA PERLU TONTON KLIP VIDEO INI - JAY JAMALINA DI LAMAR ANWAR IBRAHIM.


Jay Jamalina agak risau apabila diberikan nasihat oleh Double Y mengenai hasrat Anwar Ibrahim si perogol yang mahu 'melamar' Jay Jamalina. Anwar Ibrahim menyatakan hasratnya seperti berikut:
"Maknanya dia pun tahu, cuma cakap terawal sikit (untuk saya dilantik jadi Perdana Menteri), Saya pun nak jumpa Jay Jamalina ini," kata Anwar lagi disambut sorakan penyokongnya.
Bertambah lagi bilangan madu-madu buat akaq Wan Jijah dan Azmin Ali. Lagipun Jay Jamalina ada iras-iras Shamsidar. Alahai nampaknya Double Y terpaksa membujang lagi lah. Meh, hiburkan hati dengan klip video ini.



Ha ha ha ha ha 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

6 ulasan:

Yuseri Yusoff berkata...

Hahaha.. apalah nasib.... :(

Jas Salleh berkata...

Kih kih kih .. bro Bonger bukan sekuntum tapi budak kpoi Anwar memang konpe bukan sorang

Tanpa Nama berkata...

Daru hati keluar dimulut !!

saya pasti jay amalina ni memang penyokong anwar , sebab itu dalam berita dia sengaja kata anwar PM malaysia , ini sebagai tanda dia memberontak ..tapi memberontak dalam smart punya gaya !

saya pasti , dalam Tv3 itu ada ramai orang pembangkang terutama PKR , malas nak sebut nama satu persatu tapi jika kita lihat gaya dan cara mereka berkata , sah penyokong totok PKR!

jangan percaya alasan Jay Amalina , kalau anwar dengan bijak mencipta alasan begitu jugaklah penyokongnya , mereka licik mencipta alasan!

lepas ni kita panggil Jay amalina sebagai Jay PKR atau Jay Anwar !!

Tanpa Nama berkata...

Cutenye video ni so funny muka Nik Ajis.

Tanpa Nama berkata...

dlm tv3 memang ramai pro pembangkang, tunggu masa je

Tanpa Nama berkata...

ialah, sape2 pun tunggu masa, nak buat ape pun semuanya tunggu masa, masa Allah cabut nyawa kita, rahmatLAH kami ini Ya Allah..... entah bila nyawa kita akan dicabut. tua, muda semuanya belum tentu masanya tidak kira apa kuasa atau darjat yang ada...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...