Selasa, 10 Januari 2012

SELAMAT MENINGGAL PAKATAN.

Busuknya Bau Bangkai Yang PKR Nak Tutup !


Buat pada masa ini berakhir episod 'pembebasan' perogol anak muda kerana YA Hakim tidak yakin dengan status 'Bersih' sampel DNA. YA Hakim turut keberatan untuk menyabitkan hukuman berdasarkan kepada keterangan Saiful semata-mata walaupun Anwar enggan bersumpah, enggan memberi kerjasama menyerahkan sampel DNA dan keterangan dua orang saksi pakar Anwar Ibrahim gagal menyangkal identiti lelaki 'Y' itu adalah Anwar Ibrahim. 

Pembebasan Anwar di sambut baik dengan letupan 3 biji bom jangka, provokasi terhadap 50 orang ahli PERKASA dan Naib Presiden cabang Lembah Pantai terkena serangan angin ahmar . Kenyataan Nurul Izzah sebelum ini yang menuduh sebarang keputusan mahkamah adalah tempang dilupakan terus oleh para penyokong Anwar.

Anwar melahirkan kegembiraannya sehingga menyatakan hasratnya untuk 'melamar' Jay Jamalina tanpa mempedulikan hati dan perasaan Double Y. 

Belum pernah terjadi di Malaysia di mana seorang perogol, peliwat dan pengamal seks luar tabie' diraikan sebegitu rupa. Ianya hanya diraikan oleh PKR sahaja. 

Sebaik sahaja keputusan pembebasan Anwar Ibrahim diumumkan oleh mahkamah secara otomatisnya terbukti segala fitnah tohamahan mega oleh DAP PKR dan PAS sejak 1998 bahawa badan kehakiman negara tidak bebas dan di bawah pengaruh UMNO/BN adalah tidak benar samasekali.

Jabatan Negara AS telah mengiktiraf badan kehakiman negara sebagai bebas dan di luar pengaruh mana-mana pihak. Bukankah ini turut memberikan impak menegatifkan kesemua fitnah tohmahan mega pakatan selama ini? 

Anihnya nasib seorang anak muda dan bekas pekerja PKR tidak di bantu dan tidak di bela oleh PKR sendiri. Hipokrit sungguh PKR ini.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...