Isnin, 19 Disember 2011

TERBARU GAMBAR DI DEPAN UPSI MINTA ADAM ADLI DISERAHKAN TETAPI MENYOROK DALAM KAIN ANWAR?



ANTARA MEREKA YANG DATANG UNTUK PROTES DI HADAPAN PINTU UTAMA UPSI
perhimpunan aman di pintu masuk Universiti Pendidikan Sultan Idris di atas membantah tindakan segelintir mahasiswa yang menggelarkan diri mereka BEBAS menyerang PWTC dan menurunkan gambar Dato' Sri Haji Mohd Najib Tun Razak


Demontrasi aman telah diadakan di pintu masuk utama Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) di Tanjong Malim pagi tadi bagi mendesak pentadbiran universiti itu menyingkirkan seorang pelajarnya, Adam Adli yang bertindak biadap menurunkan bendera yang tertera gambar Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak di PWTC pada 17 Disember lalu.

Seramai kira-kira 200 orang menyertai demontrasi aman itu terdiri daripada ahli UMNO Bahagian Tanjong Malim serta parti-parti komponen BN Bahagian, Pemuda UMNO Bahagian Hulu Selangor serta badan-badan NGO.

Memorandum yang menyatakan desakan itu telah diterima oleh Naib Cancelor UPSI, Prof Dato' Dr. Zakaria Kasa. Sama-samalah kita lihat apakah tindakan yang bakal diambil oleh UPSI terhadap pelajarnya yang bersikap biadap ini. Tempoh yang diberi adalah 2 minggu untuk UPSI menyingkirkan pelajar ini.

Dr. Zakaria ketika berucap berkata, pihak universiti telah berusaha mencari Adam sejak semalam, termasuk menghubungi rumah keluarganya, tetapi beliau gagal dihubungi. Tindakan akan segera diambil terhadap Adam kerana telah mencemarkan nama baik UPSI.










TEPUK DADA TANYA IMAN!




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

senaraikan 100 budak yang ikut Adli tu... kita ganyang mereka sama2...

Tanpa Nama berkata...

tangkap siadli beruk ni dan lepaskan binatang ni kat hutan belantara, anak haramjadah , biar dia tau macamana nakjadi manusia.

rimau pasti suka anakharam jadah siadli ni.

Tanpa Nama berkata...

Betul ke UPSI akan ambil tindakan? mereka yang tak kenang budi dan menjadi alat PKR eloklah ditamatkan pengajian mereka, jika tidak budaya ini akan dibawa kesekolah, kelak lagi ramai yang rosak, elok pancung mereka dahulu sebelum merebak.

Tanpa Nama berkata...

kalo orang lain kurang ajar dengan orang tua sebaya cam BAPAK ko ... ko marah tak ?? BODOH !!
meh bagitau aku ko kat ne ... aku nak sekolahkan ko sikit

Tanpa Nama berkata...

laporan polis harus dibuat atas menghina/memalukan Perdana Menteri Malaysia secara tak langsung menghina kerajaan malaysia yg berdaulat atas kapasiti beliau sebagai pemimpin negara.

rahman berkata...

lagi lagi melayu sama melayu!!!... apakah orang melayu ni hanya layak menjadi alat dan boneka pencacai pihak yang berkepentingan???..dari dulu sampai sekarang.. budak2 melayu yang masih belajar di universiti dipergunakan..apakah budak2 melayu ni masih tak sedar diri???..anak2 bangsa lain sibuk belajar setinggi yang boleh sampai peringkat PHD.. Anak2 Melayu pulak hanya setakat jadi Hampas dan lembu politik!!!

Tanpa Nama berkata...

muka-muka melayu yang tak sedar diri ditipu oleh UMNO.

Tanpa Nama berkata...

ADAM......THE BRAVE...

adukajebat78 berkata...

ada x muka budak adam tu. kalau ada meh sebarkn kt sini. bleh antar geng2 budak tadika pi tarbiah budak bangang sekor ni dgn pengikut2 dia skali. kalau bleh siarkn skali gambar mak n bapak dia psl gagal didik anak hormat org tua. standard budak tadika jer tu.

Tanpa Nama berkata...

Kesian dengan mak bapak budak ni.... produk yg dihasilkan bukan saja tak tahu bersyukur tapi menjadi "lembu belaan anwar". Aku risau memikirkan adakah Anwar telah berjaya menukar UPSI sebabai "Feedlot" ??? . VC UPSI tolong check ..adakah anda terlepas pandang dengan produk UPSI yg sama level dengan Lembu feedlot ???????

Putera Sahfiee berkata...

Budak mentah, tahu memberontak sahaja. Bila dah terjatuh jangan pula menangis. Belajar dulu cara bertahtih jangan terus berlari. Nanti tersandung kedalam longkang...

Tanpa Nama berkata...

Bakal hiasan di masa depan yang lahir dari produck sambil tercancang dan menonggeng. Kacukan dari babi dan anjing. Wanauzubillah....

Tanpa Nama berkata...

kat celah mana pulak si sial ni menyorok...

nak tunjuk samseng cara hero tamil tp rupanya berani ala2 mr bean...

memang budak ni bawak sial.....

Merahnya Saga berkata...

Adan The Brave taik kucing. PKR kuat sontot BAPAK pembelit Ketua Umum Kaki Bontot. Macam jugak pecacai-pecacai PKR. Habis rosak PAS kena putaq.

Nama saja Cik Gu Bard, perangan macam haiwan terlapas. Adakah ini produk perguruan atau Haji Anwar Sontot.

Bangang punya Bardot. SMM, Hak Asasi temolok hangpa. Budak Adam tu baru belajar nak kenal hidup hangpa sumbat lubang ponkok dia dengan fahaman karut Haji Anwar. Bangang punya spra haiwan.

Tanpa Nama berkata...

ada permit ke protes kat atas tu???

Mansisnya PKR berkata...

Anwar sontot juboq orang kena permit tak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...