Isnin, 19 Disember 2011

HAMBA TAK NAK ADAM ADLI HAMBA MAHU SI PUDIN DENGAN ANWAR IBRAHIM DI HUKUM BERAT!

PEDULI APA DENGAN ADAM ADLI.
SI PUDIN DAN MEREKA YANG BERKHIANAT ITULAH YANG SEPATUTNYA DI HUKUM. 

Pengkhianatan adalah perbuatan yang sewajarnya menerima hukuman berat dan setimpal. Pengkhianatan tidak seharusnya di pandang ringan dan di anggap sebagai mudah. Meredhokan dan merelakan pengkhianatan di dalam institusi samalah seperti turut bersama pengkhianat membunuh institusi. 

Kepercayaan sesama sendiri adalah amanah dan tidak seharusnya dikhianati oleh pemegang amanah tersebut. 300 orang mahabahlol SMM, GAMIS dan BEBAS memegang amanah agama bangsa dan negara untuk menimba ilmu dan seterusnya menabur bakti kepada masyarakat. Apabila amanah itu dikhianati dan di sokong oleh pemimpin tertinggi seperti si Pudin dan didiamkan saja oleh seluruh ahli dan penyokong UMNO maka dimanakah letaknya jatidiri dan maruah kita semua?

Apakah ertinya perjuangan memertabatkan maruah agama bangsa dan negara jika perbuatan pengkhianatan dibiarkan tanpa di hukum?

Pakatan haram jadah sememangnya adalah pengkhianat agama bangsa dan negara. Kenapa sehingga kini mereka tidak di hukum oleh rakyat jelata? 

Persoalan hamba kepada semua rakyat Malaysia, adakah kini pengkhianatan dianggap sebagai sebuah nilai dalam perjuangan demi mencapai kejayaan?

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...