Isnin, 19 Disember 2011

SMM & ADAM ADLI MEMUKUL PAKU TERAKHIR PADA KERANDA PKR.

MAHASISWA BIJAK. 
SMM, GAMIS & BEBAS MEMUKUL PAKU TERAKHIR PADA KERANDA PKR.




Jelas dan nyata, SMM dan Adam Adli enggan memohon maaf di atas kebiadapan vandalisma yang dilakukannya olehnya. Setelah DS Najib  mula mendapat kepercayaan majoriti mahasiswa di semua IPT; PKR sudah mula goyah dan goncang. Isu dan slogan 'Kebebasan Akademi' kebebasan yang sememangnya sudah ada dan AUKU bukanlah mengekang kebebasan bersuara dan pergerakan mahasiswa sebalik melindungi mahasiswa dari diperalatkan oleh anasir-anasir subversif seperti PKR DAP dan PAS; telah memakan diri SMM, GAMIS dan BEBAS malah mereka telah secara tidak sengaja memukul paku terakhir pada keranda PKR dan Pakatan haram jadah. 

Simbolisma Adam Adli menurunkan bendera DS Najib dan menaikkan bendera SMM merupakan tindakan pengkhianatan di tahap serius kepada seluruh warga mahasiswa. SMM telah mensabotaj rakan lain GAMIS dan BEBAS dengan menaikkan hanya bendera SMM. Apa perasaan mahasiswa lain yang selama ini berusaha menyakinkan kepimpinan tinggi negara mengenai kematangan mereka? Sudah tentu mereka merasa amat keciwa dengan tindakan Adam Adli dan SMM yang sengaja mensabotaj usaha-usaha mereka selama ini. 

Matlamat dan objektif yang mereka mahukan ternyata kini menjadi sebuah mimpi ngeri yang tidak akan mampu diperbaiki lagi oleh mereka. Majoriti mahasiswa sudah semakin marah kepada tindakan sabotaj SMM tersebut. 

CheguBard dan Adam Adli serta SMM telah memukul paku terakhir kepada keranda PKR dan Pakatan Haram jadah. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...