Isnin, 19 Disember 2011

TENGOK GAMBAR BANG NUAR JUMPA MAHASISWA KAK WAN JIJAH DESAK BUNG MOKHTAR DESAK SI PUDIN LETAK JAWATAN.

SI PUDIN DIMALUKAN OLEH KUMPULAN 300 MAHABAHLOL SMM, BEBAS & GAMIS.


Perjumpaan Anwar Ibrahim dengan Mahasiswa dalam usaha menghasut mahasiswa untuk menentang kerajaan.


















HASILNYA IALAH INI :-






















AKHIRNYA JADI BEGINI 




Persoalan : Adakah pemansuhan AUKU dan tindakan sebegitu mampu melonjakkan mahasiswa Melayu menjadi:-
Saintis tersohor?
Ahli Korporat Terkenal?
Bilionir?
Dapat anugerah Dekan?
Memiliki bisnes internasional?
Mendapat pekerjaan di sektor swasta korporat milik Cina DAP Rasis?
Atau sekadar menjadi peserta demonstrans sambil menurunkan bendera dan pemegang sepanduk sahaja?

Bung Mokhtar tak nak desak si Pudin meletak jawatan ? Atau kerana tidak melibatkan PROJEK BESAR?

Anda sendiri tahu jawapannya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semudah itu segolongan penghuni menara gading di basuh otaknya oleh politikawan? mana jati diri anda?

kik kik kik

JAS SALLEH berkata...

Tu la pasalnya cerdik tak bertempat

Tanpa Nama berkata...

tu pasal la AUKU ni patut dikekalkan......kita tak mau jadi mcm ni la.....mcm juga ISA nanti bila dah dihapuskan seluruhnya.....takut ada orang merusuh dan buat onar membahayakan negara....

Tanpa Nama berkata...

anuar lahanat bla nak masuk penjara.....lagi lama kat luar lagi tak aman malaysia...suka huru harakan malaysia....nuar dabn keluarga sumbat je kat penjara,,,,,mmg babi nuar lahanat ni

Tanpa Nama berkata...

Sbgi seorang peneraju syarikat, sy tdk akan mengambil muka2 yg hanya layak dipanggil pelajar sekolah ini bekerja di syarikat saya. Salah satu mslh pelajar melayu hari ini ialah mereka tdk fikir masa dpn. Jika sekadar jd mahasiswa yg mcm ni mana2 majikan pun tak akan ambil mereka bekerja. Yang dpt pointer 4.0 pun susah majikan nak ambil mereka bekerja inikan yg belum apa2 dah bg mslah & tunjuk perangai biadap & jd penyokong peliwat negara. Hrp muka2 yg berkursus dgn anwar mcmana nak liwat negara ini, insaflah tentang masa dpn anda. Anda pun ditanggung kerajaan dan mak bapa. Tak pandai cari makan lg..jgnlah belajar jd pengkhianat negara. Jika kamu tak lulus univ. siapa nak tanggung kamu? Lps ni sipeliwat tu akan masuk kdlm... dia takkan tanggung mslah kamu... mungkin lps ni anda pergi mohon kerja di syarikat yg org2 dap jadi taukeh. Masa tu baru kamu tahu langit ni tinggi rendah jika org tak pandang kelulusan kamu...

Lebai Malang berkata...

..kebanyakkan mahasiswa yg terlibat dalam demo itu berwajah 'jambu', bakal akan jadi mangsa liwat seterusnya. Mula2 liwat kepala otak, kemudian liwat .......

adukajebat78 berkata...

minta2 lah pakcik den x amik diaorg ni bekerja dgn syarikat. kalau x confirm depa ni wat persatuan buruh bwh tanah n bila x puas hati terus buat demo. punah syarikat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...