Isnin, 19 Disember 2011

ADAM ADLI NAK TURUNKAN BENDERA MALAYSIA NAIKKAN BENDERA KOMUNIS DI BUKIT AMAN.?


BEGINI RUPANYA REFORMASI BUDAYA KEMATANGAN BERPOLITIK
ADAM ADLI DIPERKUDAKAN LAGI.


Apa yang hendak dihairankan sangat pasal Adam Adli ini dengan gerombolan 1 bas mahabahlol (1 bas bersamaan 40 orang sahaja) beserta cheguBastard. Visi Anwar Ibrahim ialah menjadikan semua mahasiswa Melayu di semua IPT menjadi penaik bendera komunis dan pemegang sepanduk di dalam demonstrasi sahaja. Memang sahlah anwar Ibrahim semakin terdesak dan takut hendak kembali ke Sg Buloh. 


Pada hari sekitar jam 3 petang tadi, Adam Adli telah di bawa oleh cheguBastard di depan Bukit Aman untuk membuat sidang akhbar. Ditemani bersama penumpang sebuah bas tidak pasti samada bas kilang atau bas PATI. Beliau hampir saja di cepuk oleh seorang penyokong BN. Keadaan dapat di tenangkan. Berlaku pergaduhan mulut antara CheguBastard dan gerombolan dengan penyokong BN. 

Inilah wajah pendidik yang bakal mendidik anak generasi Malaysia di sekolah-sekolah rendah. Hairannya dimanakah KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA? Tak ketinggalan juga dimanakah KETUA UNIT SIBER PEMUDA MALAYSIA? Bila lagi hendak membuat serangan balas kepada PKR, SMM, GAMIS dan ADAM ADLI di kubu-kubu kuat PKR terutamanya di UNISEL dan Pejabat Menteri Besar Selangor?

Tak  mengapalah kerana Adam Adli dan cheguBastard mungkin akan menewaskan kepimpinan PEMUDA UMNO MALAYSIA dalam PRU 13 nanti. Kemungkinan juga selepas PRU 13 apabila Adam adli gagal dalam pelajaran maka dia akan mengikuti jejak langkah mendiang rakan mahasiswa di UNISEL di bawah ini yang dijumpai mati selepas 4 hari menggantungkan dirinya. Tidak tahu kenapa.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

budak2.. mana tau berpolitik ni.. hehe.. ape daa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...