Selasa, 20 Disember 2011

TABIK PENGHORMATAN KEPADA ABANG LAN YANG MENYERGAH. ADAM ADLI.

Oleh kerana Adam adli dan SMM berlaku kurang ajar maka abang Roslan memberikan sedikit ajaran kepada Adam Adli. Jangan nak fitnah pula abang Roslan sebagai samseng upahan UMNO. Beliau adalah seorang Melayu yang tidak mahu anak muda Melayu seperti Adam Adli hilang hormat kepada institusi Melayu. Inilah yang hamba katakan dalam artikel terdahulu tindakan biadap Adam Adli dan SMM enggan memohon maaf merupakan pukulan paku terakhir kepada keranda PKR dan Pakatan Haram Jadah.



Inilah BENDERA KOMUNIS yang Adam Adli naikkan.
SOSIALISMA KOMUNIS!



SOSIALISMA KOMUNIS

TEPUK DADA TANYA IMAN!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ADAM ADLI INI TELAH MELAKUKAN KESILAPAN YANG PALING BESAR DALAM HIDUPNYA!!!!!
DIA KAN MENYESAL SEUMUR HIDUPNYA. DIA TELAH MENJADI "PARIA" MELAYU DIKALANGAN STUDENT.
LIHATLAH APA YANG TERJADI KEPADA PARIA2 MASA LALU SEPERTI HISHAM RAIS DAN ANWAR.....
HILANG PENGHORMATAN DAN DIGNITY...BUKAN WANG RINGGIT..."MARUAH"....DASAR BUDAK MENTAH..

Tanpa Nama berkata...

bahalol umgok siapa yang nak menyesal kalau gua ada kat situ tadi nahas budak yang nama lan tu gua pijak2 sampai keluar lembu izat,memang umgok ni baral hidup nya

JAS SALLEH berkata...

kebiadapan PKR sudah melampaui batasan.
Kini tibalah saatnya kemarahan rakyat pada 2008 menjadi reda gara2 sifat ammarah orang PKR yang terlalu obses dengan peliwat dan fitnah lembu fidlot.

Tanpa Nama berkata...

aiseh tanpa nama 1.20pg..lu nih mamat gmok baju putih tu ka?bebetol dah jadi macam barua la lu..

Tanpa Nama berkata...

kamu memang bahalol lah jas sayang seribu kali sayang habis duit mak bapak hantar belajar rupa2nya kamu macam lembu izat takda otak apa yang fitnahnya tentang lembu tu pimjaman diluluskan tahun 2009 tapi duit dah habis sapu 2008 kalau kamu nak jadi lembu ajak aja bini kamu sebab kamu semua memang bahalol

JAS SALLEH berkata...

Isu lembu fidlot adalah suatu fitnah yang di reka oleh pepuak yang menyangka mereka lebih cerdik dari lembu fidlot. Adat orang membuat fitnah ialah menyumpah seranah orang yang melawan fitnah itu dengan pelbagai gelaran seprti bahlol dan mengaitkan ahli keluarga lain yg tidak ada kena mengena pun. Jelaslah isu NFC adalah FITNAH REKAAN YANG PALING TOLOL DI BUAT OLEH ORG BAHLOL MACAM ADAM ADLI.

Tanpa Nama berkata...

ORG YG SUKA MENIPU MANER NAK GAKU... LIKE U JAS..

Tanpa Nama berkata...

kids... never satisfied what they have got.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...