Selasa, 20 Disember 2011

MAHASISWA LAIN MULA BERTINDAK MEMPROTES SMM.

Seot Adam ! Seot GAMIS ! Seot BEBAS ! Seot SMM
Korang Punya Pasal Kitaorang Pula Tercalar Maruah.

SMM, GAMIS & BEBAS MULA DI SISIH OLEH MAHASISWA BIJAK.
(Perkakasan Politik Baru dan PKR Mula Merasa Bahana)


"SEOT LA LU BRADER !!!" Ungkapan slanga mahasiswa pada zaman 90an. Membawa maksud "Sial Kamu" menzahirkan ketidakpuashati terhadap sesuatu tindakan yang tidak wajar. 

Mahasiswa-mahasiswa USM telah mencapai kata sepakat untuk mengecam tindakan Adam Adli. Tindakan Adam Adli yang didalangi oleh PKR telah mencalarkan maruah mahasiswa lain. Mereka berpendapat bahawa tindakan Adam Adli adalah begitu biadap dan tidak mencerminkan perwatakan seorang mahasiswa di alaf 21. 

Sehubungan dengan itu, mereka telah membuat lapuran polis di IPD Jalan Petani mendesak agar Adam Adli dan para penghasut mahasiswa bertindak secara primitif di ambil tindakan tegas. Lapuran polis itu di buat agar insiden-insiden sama atau insiden lain yang memalukan serta mengaibkan mahasiswa tidak berulang lagi di masa depan.

Habislah Adam Adli. Baru sahaja beliau mengertak pihak berkuasa dengan penuh keangkohan kononnya jika beliau di tangkap seluruh mahasiswa aka memberontak. Nampaknya dakwaan SMM dan Adam Adli bahawa tindakan mereka direstui dan mewakili suara semua mahasiswa di Malaysia ternyata adalah suatu pembohongan dan kepalsuan yang terkeluar dari mulut mereka yang sudah terdesak tetapi masih angkuh dan sombong untuk mengakui kesilapan sendiri. Berani buat berani tanggung ya encik-encik SMM. 

Sekalung tahniah kepada mahasiswa yang berani tampil ke depan membaikpulih imej mahasiswa. Jika SMM GAMIS dan BEBAS mengutuk anda dan memperlekehkan anda balaslah kembali ejekan dan cacian mereka dengan bernas dan penuh berhemah. Anda kumpulan Mahasiswa Bijak manakala mereka adalah Mahabahlol PKR. Anda telah menunjukkan kematangan manakala mereka masih kebudakan kehingusan hijau meleleh.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...