Selasa, 20 Disember 2011

MAK, ADIK NAK CUNAT AKAK DOKTOR COMEY.

MUSIM BERKHITAN SUDAH DATANG.


Mak ... adik nak cunat ... akak-akak doktor comey-comey la ... 

akak nyer fesbuk apa?


Akag single lagi ke?


Akaq cenyum la ciket ...


Akaq sporting laaa ... nombor BBM ...


MAKKKKK !!!!! MOMOK !!!!!!!!!
ADIK NAK UNDI BN LAH , DALAM BN TAKDE MOMOK CAMNIE.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jas jangan sokong umgok nanti kamu kena sawan lembu izat lagi satu nak tanya bila nak ceta kondo lembu kat singapore tu tak kan nak diam je umgok ni

JAS SALLEH berkata...

Fuyoooo .. ada sekur lembu sosialis dok meroyan nie .. hamba tak nak sokong kelembuan sosialis dan kebabian dap ... lagipun amat jahatlah panggilan kamu itu kepada kak Ijat yang tak berdosa dan menjadi mangsa fitnah jahat kamu. Ko ler patut tukar sokongan. Bahlol punya bagidol.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha.... Terkejut tengok gambar yang last. Apalah bro jas ni, gambar mak lampir plak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...