Isnin, 19 Disember 2011

NIK NADZMI KATA PAKCIK KAYO DAPAT USD10 JUTA BRO JIB KASI.

BLOGER UMNO-BN PUN KENA FITNAH
MACAMLAH KAMI HENDAK BERTANDING.


Akhirnya makbul juga lah doa hamba selama ini untuk menjadi kaya-raya dan jutawan melalui kerjaya menulis blog politik. Impian menjadi kenyataan melalui mulut Nik Nadzmi yang dilapurkan dalam lidah pembohong PKR. Sekejap lagi hamba nak semak akaun bank hamba yang sudah lama dalam peti sejuk kot-kot lah ada wang yang disebutkan oleh Nik Nadzmi. Kalau tidak ada memang hamba sumpah seranah Nik Nadzmi. Banyak jumlahnya itu RM10 juta dengan SKMM diarahkan berdiam diri. Berkuasa sungguh para bloger UMNO-BN. Sebenarnya kami tidak memperolehi RM10 juta tetapi USD 1 Trillion ! Bayar tunai lagi. Ha ha ha ha dengan kemudahan potongan cukai pendapatan selama 10 tahun berturut-turut dan dapat isteri percuma lagi. Aiseh cemburulah segala Pak Lebai PAS. 


Nik Nadzmi kalau kamu hendak buat fitnah pun buatlah kow-kow punya ini setakat fitnah kata RM10 juta dan SKMM duduk diam-diam tak berapa gempak lah Nik Nadzmi. 

Terdesak sungguh puak PKR.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

rahman berkata...

bodoh tahap cipan laaa si Nik Nadzmi ni...abih si LGE buat kat Penang tu siap panggil Milosuam dan tukartiub tu ko tak semak berapa dia bayar????

usin berkata...

oleh kerana rm10 juta tu dah terdedah, apa kata bloggers pro-bn demand lg dgn najib. 10 billion ke.. bg bijik mata & semua bijik2 yg nik nazni ada tu terbeliak!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...