Isnin, 19 Disember 2011

KUMPULAN 300 MAHABAHLOL MULA MENJILAT LUDAH MEREKA SENDIRI.

SAWAN TANGIS KUMPULAN 300 MAHABAHLOL


Di Petik dari Posting Salah Seorang Penjilat Ludah Sendiri.


Inilah sahaja yang boleh diharapkan daripada 'kematangan berpolitik' kumpulan 300 Mahabahlol IPT-IPT di Malaysia ini. Bak kata omputih ' Bayi -Menangis' atau Melayu nya ' Sawan Tangis'. Baru kena jerkah sedikit dan baru di usik sedikit maka merebaklah Sawan Tangis mereka. Tahu pula takut di ludah. 

Segelintir kecil sahaja yang mahabahlol tetapi sebahagian besarnya masih cerdik-cerdik seperti mahasiswa Cina dan India yang menumpukan kepada pelajaran dan sebahagian besar mahasiswa Melayu yang sukar terpengaruh dengan dakyah pembangkang @ pembangang.

Klip di bawah ini yang menjadi igauan ngeri kepada kumpulan 300 Mahabahlol tersebut sehingga terkena Sawan Tangis. Cayalah Pemuda PJU !


TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan terbaik tp bahalol...bg ler org pandai bercakap sikit panglima konon...panglima x ckp dia terus pi jer..bododh punya bahalol mane ler ni...

Lebai Malang berkata...

..mahasiswa yg paling cerdik di IPT ialah mahasiswa Cina dan India..mereka bercita-cita tinggi untuk dapat pointer 3.5 keatas. Mahasiswa Melayu yang terlampau cerdik pula ambil kursus yg mudah seperti Pengajian Melayu supaya dapat memberi masa lebih bagi kegiatan politik dan lulus cukup makan pun mereka sudah gembira. Bila minta kerja dengan bawa pointer hanya 2.o dan tidak dapat kerja mereka akan salahkan kerajaan pula. Menggong punya budak.

Tanpa Nama berkata...

bagus...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...