Ahad, 4 September 2011

SIAPA MAT INDERA BERBANDING PANGLIMA KIAI SALLEH?

OLEH KERANA PENCACAI PRO KOMUNIS DALAM PAKATAN SOSIALIS PRO KOMUNIS MASIH BEBAL DAN DUNGU DALAM HAL SEJARAH KEKEJAMAN DAN KEZALIMAN PARTI KOMUNIS MALAYA ANTARA TAHUN 1945 - 1960 YANG DI SANJUNG OLEH MEREKA SEBAGAI PEJUANG KEMERDEKAAN TAIK KUCING, KITA BUKA KEMBALI LEMBARAN SEJARAH YANG DITAKDIRKAN BERLAKU DI JOHOR BAGI MENYAHKAN DAKWAN-DAKWAAN BEBAL TAIK-TAIK KOMUNIS REJIMEN KE 10 PKM MENGNEAI MAT INDERA DAN PERJUANGAN SEBENAR KOMUNIS.

Di Johor, semasa keganasan BINTANG TIGA (MPAJA) yakni sayap PARTI KOMUNIS MALAYA sedang berleluasa di negeri Johor dan seluruh Tanah Melayu untuk berkuasa selama 14 hari, antara lain membuat undang-undang sepreti berikut:-

Bintang Tiga juga menmperkenalkan peraturan-peraturan yang menyebabkan Orang Melayu menjadi marah dan bangkit menentang mereka. Antara peraturan-peraturan tersebut ialah:-
  • Mengutip cukai wang dari penduduk Batu Pahat berketurunan Melayu, Cina dan India dengan tinggi sekali.
  • Memaksa penduduk tempatan menyerahkan hasil tuaian kepada MPAJA.
  • Merompak hasil tuaian, tanaman dan ternakan penduduk kampong.
  • Menculik wanita muda tidak kira anak dara, janda atau isteri orang untuk dijadikan anggota komunis dan penggalak zuriat.
  • Memaksa penduduk tempatan menyertai MPAJA dengan tanpa alasan.
  • Menyerang kampong dan membunuh orang awam yang tidak berdosa tanpa alasan.
  • Mengadakan Mahkamah Rakyat yang tidak adil melaksanakan hukuman.
  • Melarang orang Islam bersolat berjemaah dengan alasan membuang masa.

Panglima Kiai Salleh Johor telah berjaya mematahkan dan menyekat kemaraan BINTANG TIGA / PKM serta menjadikan PKM begitu takut untuk menentang orang Melayu Johor. Ini berlaku sebelum wujudnya UMNO.

Apabila wujud UMNO, Panglima Kiai Salleh menyertainya. Orang Melayu semasa PKM bermaharajalela di Johor telah memangangg dan memasak hidu-hidup orang MELAYU. MANA MAT INDERA MASA ITU? MANA MAT SABU MASA ITU? MANA PENCACAI-PENCACAI PENJILAT TAIK KOMUNIS MASA ITU?

REJIMEN KE 10 PKM ADALAH DAYUS ! PEMBELOT DAN PENGKHIANAT AGAMA BANGSA DAN NEGARA !




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mat sabu = mat indera - sial dua2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...