Ahad, 4 September 2011

BLOGER ANAK MUDA TERPANAS DI PASARAN - KUTUKAN DEWATA

Pergh dasat ! Ada seorang anak muda yang telah menulis blog yang diberikan nama olehnya sebagai  KUTUKAN DEWATA . Dalam entrinya yang bertajuk ' Anak Muda Sokong Pembangkang?' Beliau dengan penuh bergaya sensasi mempersoalkan kenyataan Kit Siang, Nuor Jubree dan Kopal Sinki samada benar anak muda begitu rendah tahap pemikiran seprtimana yang di dakwa oleh pemimpin Pakatan Sosialis Pro Komunis.


Di samping itu beliau begitu pedas menyindir sesetengah orang UMNO yang turut terpedaya dnegan dakyah Pakatan Sosialis Pro Komunis tersebut dan bertindak kelam kabut. Petikan :-
Kayu ukur mana,penanda aras mana hang pa guna pakai untuk mengewar-warkan itu semua.Yang aku heran sangat sampai orang UMNO pun percaya.Bila percaya mulalah mabuk takut dan jadi pulak tukang canang bagi pihak lawan.Ahli UMNO bangang macam ni pun ada kat Jerantut dan kawasan yang sama waktu dengannya.
Jangan sesekali mengukur kemampuan daya fikir golongan muda pada tahap serendah itu.Mereka semua berpelajaran dan pintar menilai situasi politik tanah air.Mereka amat berakal dan tidak mudah terpedaya dengan propaganda pembangkang.
Baca seterusnya di sini KUTUKAN DEWATA 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...