Rabu, 21 September 2011

SELAKU CIKARO HARAMAJADAH MANOKHAREM, TERESA KOK BERHAK BERKOKOK.


Ini kisah cikaro haramjadah kepada Manokharem Meliarputaralam dalam isu penghinaan kepada Jalur Gemilang dan niat Pakatan Pro Komunis hendak menukarkannya. Cikaro yang dimaksudkan ialah Teresa Kok (dulu ingat hendak dijadikan hadiah habuan menang rempit di Litar Bukit Jalil - Seputeh). Cikaro Teresa Kok mempertahankan Manokharem Melairputaralam dengan mengalih isu tersebut kerana bimbang Manokharem mencari cikaro lain sebagai penggantinya. 

Kata cikaro Teresa Kok sepatutnya BN menumpukan perhatian kepada isu dua buah akta dan Pakatan Pro Komunis tidak berniat untuk menggantikan Jalur Gemilang (bila dah menang nanti barulah tukar). Pigi dah cikaro Teresa! 

Jalur Gemilang ini lambang kedaulatan negara. Isunya besar sebesar isu Namewee tukar senikata lagu kebangsaan kemudian mintak nyawa dan dimaaafkan oleh Pak Lah. Kini buat filem Nasi Lemak Basi.Kalau dalam isu senikata lagu kebangsaan pun biaDAP sokong giler-giler sampai nak tercabut urat leher, apatahlagi mengenai bendera Jalur Gemilang. 

Tulisan Jawi pada papantanda jalan pun biaDAP tukarkan dnegan tulisan Cina dan Tamil, apa mustahilnya biaDAP menukar Jalur Gemilang? 

Kalau biaDAP menyokong kuat isu murtad dan menetang Perlara 3, 10, 12 dan 153 dan banyak lagi, apa mustahil pula tiada dalam agenda biaDAP hendak tukar Jalur Gemilang? Sekarang ini memanglah, tapi bila sudha menang nanti? 

Jangankan Jalur Gemilang, Perlembagaan yang ada sekarang pun biaDAP hendak tukarkan! Boleh jalanlah cikaro Teresa Kok, nko punya bohong sudah tak laku lagi di pasaran!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...